شیمیدُر قدر فرصت بازی در خانه را ندانست

تیم بسکتبال شیمیدُر قم با قبول شکست در مهمترین بازی هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه خود را از صدر جدول دور کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  تیم شیمیدُر قم که تا پایان هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های اول تا چهارم در مکان پنجم قرار داشت، امیدوار بود با کسب پیروزی در بازی خانگی هفته پنجم فاصله خود را با تیم‌های بالانشین کاهش دهد، اما این اتفاق رخ نداد.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم در هفته پنجم مسابقات با تیم مطرح پتروشیمی بندر امام بازی داشتند، تیمی که در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است، اما شیمیدُر حتی قدر فرصت بازی در خانه را ندانست با اختلاف ۱۹ امتیاز مغلوب این تیم شد.

این بازی در واقع حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور بود که از آن به عنوان فینال زودهنگام این بازی‌ها بین دو مدعی کسب عنوان قهرمانی یاد می‌شد، مسابقه‌ای که در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید، اما در نیمه دوم ورق برگشت و پتروشیمی با عملکردی به مراتب بهتر از شیمیدُر برنده این بازی شد.

تیم شیمیدُر قم در نیمه نخست بازی موفقی در مقابل حریف قدرتمند خود به نمایش گذاشت، اما پتروشیمی بندر امام در نیمه دوم بازی به مراتب برتری نسبت به میزبان خود ارائه کرد و از تمام توپ‌های که زیر سبد تیم شیمیدُر آورد امتیاز گرفت تا با حساب ۸۲ بر ۶۳ تیم شیمیدُر را در قم مغلوب کند.

آسمان‌خراش‌ها در ورزش لقب ورزشکاران رشته بسکتبال است، اما آسمان‌خراش‌های تیم شیمیدُر قم با قبول شکست برابر تیم صدرنشین لیگ برتر بسکتبال یعنی پتروشیمی بندر امام هم نخستین باخت خانگی این فصل را پذیرفتند و هم برای دومین با در این لیگ شکست خوردند تا با هشت امتیاز از پنج بازی در میانه جدول قرار بگیرند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با ۴۱۸ گل زده، ۲۶۲ گل خورده و ۱۰ امتیاز در جایگاه نخست است، پالایش نفت آبادان با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای دارد، مهرام تهران با ۹ امتیاز سوم است، شهرداری گرگان با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم چهارم ایستاده و شیمیدُر قم با هشت امتیاز پنجم است.

انتهای پیام/الف

فرصت‌سوزی آسمان‌خراش‌ها در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.