استاندار خراسان رضوی:

مدیران بخش دولتی مشکلات واحد‌های تولیدی را منعکس کنند/حمایت دستگاه‌های نظارتی از واحد‌های تولیدی و صنعتی

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز برای روشن ماندن چراغ یک واحد صنعتی همه باید دست به دست هم بدهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: دستگاه‌های نظارتی خراسان رضوی تاکنون به صورت جدی از واحد‌های تولیدی و صنعتی حمایت کرده و با نظر مثبت به فعالان اقتصادی نگاه می‌کنند.

او دغدغه اصلی مردم در شرایط حال حاضر را تامین معیشت دانست و ادامه داد: مدیران بخش دولتی مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالیت واحد‌های تولیدی را منعکس کنند تا در ستاد رفع موانع تولید برای رفع آن ها، راهکاری اتخاذ شود؛ امروز برای روشن ماندن چراغ یک واحد صنعتی همه باید دست به دست هم بدهیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه دستگاه‌های نظارتی در خصوص حل مشکلات واحد‌های تولیدی فوق‌العاده مثبت است و دغدغه‌ای از این حیث نباید برای واحد‌های تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد.

رزم‌حسینی با اشاره به وجود برخی موانع قانونی بر سر راه رونق تولید، افزود: برخی از مشکلات مزاحم واحد‌های تولیدی به بخش‌نامه‌های داخلی دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌شود لذا مدیران مربوطه باید این بخش نامه‌ها را شناسایی کنند تا در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

برای روشن ماندن چراغ واحدهای صنعتی دست به دست هم بدهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.