فرماندارقم مطرح کرد؛

ساماندهی واحدهای عطاری درقم

حیدری با اشاره به نقش برخی از عطاری‌ها درتوزیع مواد صنعتی خطرناک گفت: تعداد دقیق واحدهای صنفی عطاری موجود درقم باید مشخص و ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی حیدری فرماندار قم روز سه شنبه درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم در سالن جلسه های فرمانداری گفت:تا زمانی که اتحادیه عطاری درقم شکل نگرفته، اتحادیه خواربار فروشان باید عطاریها را پوشش دهد.

او گفت: اتاق اصناف و پلیس مبارزه با مواد مخدر قم با محوریت اتحادیه مربوطه مکلف هستند، آماری از تعداد عطاری‌های قم تهیه و ارائه کنند.

فرماندارقم تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات مورد نیاز را دراختیار اتحادیه قراردهند.

حیدری گفت: اگر اطراف قم را از واحدهای متخلف امن کنیم، شهر نیز امنیت لازم را پیدا خواهد کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش فعالیت‌ها در زمینه طب سنتی و گیاهی درقم اظهار داشت:این طب ریشه‌ای‌ نیز به طب اسلامی زده و با تلفیق این دو با نوع جدیدی از مسائل پزشکی مواجه هستیم که به ظاهر ریشه در فرهنگ و سنت جامعه دارد، ولی پدیده ای جدید به شمار می‌آید.

او بیان کرد: برخی عطاریها که طب گیاهی و عرقیجات بر عهده گرفته‌اند، به محلی برای عرضه داروهای اعتیادآور صنعتی تبدیل شده‌اند، که استعمال آن برای مصرف‌ کننده عوارض بیشتری در مقایسه با مواد مخدر سنتی از جمله تریاک و هروئین دارد.

انتهای پیام/الف

واحدهای عطاری درقم باید ساماندهی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.