آسودگی شهرخودرو از صدرنشینی

۴مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر به زمان دیگری موکول شد.

آسودگی شهرخودرو از صدرنشینیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد به دلیل عدم وجود شرایط لازم برای برگزاری ۴ مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر، مسابقات زیر لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

گل‌گهرسیرجان – ماشین‌سازی تبریز
پارس جنوبی جم – پیکان
تراکتور - شهر خودرو مشهد
صنعت نفت آبادان- سپاهان

زمان برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد. سایر مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده به شرح ذیل برگزار می‌شود.

جمعه - اول آذر
پرسپولیس - نفت مسجد‌سلیمان
یک‌شنبه - ۳ آذر
سایپا - شهرداری بوشهر
ذوب‌آهن - فولاد خوزستان
دوشنبه - ۴ آذر
نساجی مازندران – استقلال

با تغییر برنامه هفته یازدهم لیگ برتر و تعویق ۴ دیدار که از جمله آن‌ها دیدار شهرخودرو صدرنشین لیگ و سپاهان تیم دوم جدول رده‌بندی است، شاید این‌گونه تصور می‌شد که پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت مسجد‌سلیمان جای سپاهان را در جدول رده‌بندی بگیرد و موقتا به رده دوم صعود کند. هرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما پرسپولیس بعید است بتواند ۶ گل به نفت مسجد‌سلیمان بزند و تفاضل گلش را به مثبت ۱۲ برساند تا در‌شرایطی که با سپاهان ۲۲ امتیازی هستند به لطف گل زده بیشتر بتواند موقتا به رده دوم جدول برود. با توجه به آمار نه‌چندان خوب خط حمله پرسپولیس (بجز بازی با شاهین‌شهرداری بوشهر) زدن ۶ گل به نفت مسجد‌سلیمان کار آسانی نیست، تیمی که توانسته استقلال را در مسجد‌سلیمان متوقف کند و شهر‌خودرو را در مشهد شکست دهد و از گردونه مسابقات جام حذفی کنار بزند؛ بنابراین در خوش‌بینانه‌ترین حالت سرخ‌پوشان بتوانند تیم نفت را در تهران شکست دهند و به امتیاز ۲۲ برسند و جایگاه‌شان را در رده سوم تثبیت کنند. در مورد صدر جدول هم که خیال شهرخودرو کاملا راحت است، چرا‌که تنها سپاهان می‌توانست جایگاه تیم یحیی گل‌محمدی را تهدید کند که با توجه به لغو بازی نفت آبادان و سپاهان صدر جدول هم تغییر نخواهد کرد.

منبع:ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار