مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تقریباً همه فیلمسازان برای حضور در فجر ۳۸ ثبت‌نام کرده‌اند/ دلیلی برای تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد

مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر گفت: بجز چند نفر، همه فیلمسازانی که پروانه ساخت دارند، فرم حضور در جشنواره امسال را پر کردند.

جشنواره فیلم فجر؛ تقریبا همه ثبت نام کرده اندسیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، درباره وضعیت ثبت نام فیلمسازان برای حضور در این رویداد فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: مشکل اینترنت را برای چند نفری که باقی مانده اند، حل کردیم؛ آنها می‌توانند در زمان باقیمانده به صورت حضوری به دبیرخانه بیایند و تا ما فرایند ثبت نام را برایشان انجام دهیم.

او در خصوص استقبال سینماگران از ثبت نام در جشنواره فیلم فجر امسال بیان کرد: همه آن‌هایی که پروانه ساخت داشتند، ثبت نام کرده اند و فقط سه یا چهار نفر از فیلمسازان تا کنون برای ثبت نام حضور پیدا نکردند.

سیمونیان درباره تمدید مهلت تعیین شده گفت: تقریباً همه فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده اند؛ پس دلیلی برای تمدید زمان ثبت‌نام وجود ندارد. ما در نهایت و پس از پایان مهلت مقرر برای ثبت نام، فرم‌های ثبت نامی را با آیین‌نامه مطابقت می‌دهیم و نتیجه را اعلام می کنیم.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار