آغاز راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در اردبیل

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی استان اردبیل از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، راهپیمایی باشکوه و مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور دقایقی پیش با حضور مردم بصیر و آگاه استان اردبیل شروع شد.

در این راهپیمایی خودجوش و مردمی حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد نشان از درایت و بینش سیاسی مردم استان اردبیل دارد.

حاضرین در این راهپیمایی مردمی پلاکارد‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» و «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاغدی» در دست دارند.

مردم امروز آمده‌اند تا ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری و محکومیت معاندین نظام که با سوء استفاده از مطالبات مردمی موجب ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی از شهر‌های کشور شدند اعلام کنند که همواره در تمامی صحنه‌های حساس کشور با بصیرت حضور دارند.

مردم متدین و انقلابی اردبیل در این روز با حضور گسترده ضمن حمایت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری انزجار خود را از تعدادی انگشت‌شمار اغتشاش‌گر که توسط استکبار تجهیز شده و به اموال عمومی آسیب رساندند اعلام می‌کنند.

گفتنی است؛ راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان اردبیل از میدان شریعتی به سمت مصلای امام خمینی (ره) و در سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز از میادین اصلی در جریان است.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی باشکوه و مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور

برچسب ها: راهپیمایی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.