در جلسه هیئت دولت مطرح شد؛

گزارش سه وزیر به هیئت دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر و شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی

رئیس جمهور ضمن تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت‌ها و حمایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب تشکر کرد.

گزارش سه وزیر به هیئت دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر و شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتیبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی،  رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از وزیر کشور و سایر وزرای ذی‌ربط، سازمان صدا و سیما، نیرو‌های نظامی و انتظامی، استانداران، بخشداران و فرمانداران تقدیر و تشکر کرد.

در جلسه هیئت دولت، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی درخصوص تنظیم بازار و همکاری تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به هیات وزیران ارائه کرد.

وزیر کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از آشوب‌های اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین صورت گرفته است، تأکید کرد: باوجود خواست و اراده دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، آرامش و امنیت به کشور بازگشته است.

در ادامه جلسه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی خبر داد و گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک‌های دولت به‌طور منظم به حساب‌های مشمولان واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید: جزئیات نحوه دریافت بسته معیشتی اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار