کارشناس والیبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

والیبال ایران در زمان داورزنی به دنیا معرفی شد/ حفظ شرایط خوب سخت است

عطایی گفت: والیبال ایران در دوران داورزنی به عنوان یکی از برترین‌های دنیا شناخته شد که همین موضوع پیام خوبی دارد.

بهروز عطایی، پیشکسوت والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال و انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار کرد: طی ۲ سالی که فدراسیون رئیس نداشت، به صورت طبیعی برخی از برنامه‌ها انجام نشد. خوشحالم که رئیس فدراسیون مشخص شد. والیبال ایران چرخه تولید بازیکنانش همچنان ادامه دارد. عملکرد تیم‌های را اگر بررسی کنیم، نوجوانان مان پنجم دنیا شدند و جوانان هم قهرمان دنیا شدند.

والیبال ایران در زمان فدراسیون داورزنی به دنیا معرفی شد/ حفظ شرایط خوب از رسیدن به آن کار سخت تری است

چرخه تولید بازیکن باید ادامه داشته باشد

عطایی ادامه داد: قهرمانی جوانان برای اولین بار در تاریخ اتفاق افتاد. این چرخه باید به تیم بزرگسالان ما وصل و به آن کمک کند. فکر می‌کنم اگر سیستم، درست مدیریت شود و داورزنی از تجربیات حضور قبلی اش در فدراسیون والیبال استفاده کند،  می تواند این چرخه را دوباره مدیریت کند. شاید بتوان گفت بخش عظیمی از بازیکنان تیم ملی جوانان و امید مان می توانند در تیم بزرگسالان حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: داورزنی رئیس فدراسیون والیبال شد


کارشناس والیبال کشورمان گفت: این پشتوانه خوب را برای ادامه کار داریم. دیگر کار‌ها باید با مدیریت درستی صورت بگیرد. شرایط مهیا است تا در المپیک و حتی پس از آن نتایجی بگیریم که تا به حال سابقه نداشته است.

باید یک گروه قوی به فدراسیون اضافه شود 

او درمورد مهمترین نیاز فعلی والیبال ایران، بیان کرد: هنوز برخی از کمیته‌ها به صورت واضح، مشخص نیست. باید همه کمیته ها، هیئت رئیسه و دبیر فدراسیون مشخص شوند.   همه این موارد باید با مطالعه صورت بگیرد تا بتوانیم گروه خوبی در فدراسیون داشته باشیم. هر جا و هر کسی برای موفقیت به یک گروه قوی نیاز دارد. گروهی که کمک کند تا تصمیمات قوی و درستی گرفته شود. مهمترین موضوع در حال حاضر اضافه شدن یک گروه قوی به بدنه فدراسیون والیبال است. البته این کاری است که شخص رئیس فدراسیون باید انجام دهد.

والیبال ایران در زمان فدراسیون داورزنی به دنیا معرفی شد/ حفظ شرایط خوب از رسیدن به آن کار سخت تری است


بیشتر بخوانید: اولین اقدام داورزنی پس از انتخابات فدراسیون والیبال


حفظ شرایط خوب از رسیدن به آن کار سخت تری است

او درخصوص ایراداتی که به داورزنی در زمان مدیریت قبلی اش در فدراسیون والیبال گرفته می‌شود، گفت: هیچ مدیریتی بدون نقص نیست. اما فکر می‌کنم  والیبال ایران، در زمان فدراسیون داورزنی به دنیا معرفی شد. والیبال ایران در دوران او به عنوان یکی از برترین‌های دنیا شناخته شد. همین موضوع معنی خوبی دارد. برای حفظ این جریان و ادامه آن نیاز است که از تفکرات دیگران هم استفاده کنیم. حفظ شرایط خوب از رسیدن به آن کار سخت تری است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار