باید به شدت با عوامل نا آرامی های اخیر برخورد کرد

امام جمعه اصفهان گفت:اید به شدت با عوامل نا آرامی های اخیر برخورد کرد اما مردم با بصیرت و همیشه در صحنه اصفهان پاسخی در خور اشرار و آشوبگران و اربابان بیگانه آنها خواهند داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدامات غیر انسانی آشوبگران در چند روز گذشته و با اشاره به حماسه سازی‌های مردم اصفهان در آبان ماه به خصوص حماسه ۲۵ آبان و تجلیل از آن‌ها و لزوم حمایت از فرامین رهبر حکیم انقلاب افزود: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه اصفهان نیز در ۳۰ آبان ۹۸ حماسه دیگری خلق خواهند کرد و پاسخی در خور اشرار و آشوبگران و اربابان بیگانه آن‌ها خواهند داد.

او افزود: راهپیمایی ۳۰ آبان ضمن اینکه بیعت مردم با رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود بار مسوولان را نیز سنگین‌تر می‌کند، زیرا نشان می‌دهد با وجود کاستی‌ها و بی تدبیری‌ها همچنان پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و تدبیر، همت و شفافیت بیش از پیش را از مسوولانشان طلب می‌کند.

امام جمعه اصفهان همچنین با محکوم کردن اقدامات غیر انسانی آشوبگران در چند روز گذشته گفت: باید به شدت با عوامل نا آرامی‌های اخیر برخورد کرد، اما مردم با بصیرت و همیشه در صحنه اصفهان پاسخی در خور اشرار و آشوبگران و اربابان بیگانه آن‌ها خواهند داد، مردم همچنان پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و تدبیر، همت و شفافیت بیش از پیش را از مسوولانشان طلب می‌کند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ادامه داد: از چند سال گذشته مقام معظم رهبری تصمیمات راهبردی اقتصادی را به سران قوا واگذار کردند تا در صورت به اجماع رسیدن روسای هر سه قوه از نظر آنان حمایت کنند، در همین خصوص در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب نکات دستوری از سوی ایشان بیان شد تا با اجرای نکات از مردم به طور ویژه حمایت شود.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه طرح افزایش قیمت بنزین دوری ناپذیر و لازم الاجرا بود، گفت: اگر این طرح شفاف با مردم در میان گذاشته می‌شد مردم بهتر می‌پذیرفتند، زیرا مردم برای حفظ این انقلاب جان داده اند.

انتهای پیام/م

 

محکوم کردن  امام جمعه اصفهان درباره اقدامات غیر انسانی آشوبگران

برچسب ها: راهپیمایی ، آشوب 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.