پیام استاندار قم به مناسبت هفته بسیج

سرمست گفت:بسیج در چهار دهه حیات انقلابی،ماموریت‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز را یکی پس از دیگری با سربلندی پشت سر نهاد.

پیام استاندار قم به مناسبت هفته بسیجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست، استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به این‌که پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین است، آورده‌است: بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که درپرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل و بزرگوار و با هدف صیانت ازاصول، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب نوپای اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسید.

عمران و آبادانی کشور مرهون جان‌فشانی‌های بسیج است

 پیام حاکی است:از دوران دفاع مقدس که اوج رشادت، جان‌فشانی و مجاهدت دلاورمردان بسیجی درآن جلوه‌گری می‌نماید تا عرصه‌های فرهنگی، عمران و آبادانی کشور همگی شاهد حضور پررنگ و جان‌فشانی‌های فداکارانه نیروی الهی بسیج است.

 

استاندار قم دراین پیام تاکید کرده‌است: این نهاد ارزشی برآمده از اندیشه و فرهنگ اسلامی و برخوردار از عناصر ارزشی و انسانی است که درکنار وظایف و کارکرد‌های دفاعی و نظامی، می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز‌های اساسی و حیاتی کشور درعرصه‌های مختلف کار و تلاش و محرومیت‌زدایی، سازندگی و توسعه باشد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس شجره طبیه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن هفته بسیج را به عموم بسیجیان غیور و سرافراز استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بسیج ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.