تقابل جذاب آقای حاشیه با پرسپولیس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند که این بازی تقابل جذاب و دیدنی سوشا مکانی با سرخ‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان باید فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. این دیدار قرار است ساعت ۱۶:۱۵ برگزار شود.

این دیدار به نوعی تقابل سوشا مکانی با پرسپولیسی‌ها است. دروازه بان پرحاشیه‌ای که زمانی در سطح اول فوتبال ایران و در تیم‌های مطرحی بازی می‌کرد، اما حواشی زیادی داشت. او برای چند سال در خارج از فوتبال ایران لژیونر بود و در آن زمان اعلام کرد دیگر به فوتبال ایران باز نمی‌گردد، اما در لیگ نوزدهم عضو تیم نفت مسجد سلیمان شد.

او در زمان حضورش در پرسپولیس حواشی زیادی داشت و حالا تقابل دوباره او با سرخ‌ها جذابیت زیادی دارد. مکانی زمانی بابت انتشار عکس‌های خصوصی‌اش با حاشیه‌هایی رو به رو شد و حتی خبرهایی مبنی بر حضورش در زندان هم منتشر شد. در ادامه نحوه پوشش این دروازه بان ملی پوش و منتشر شدن عکسی از او با شلوار باب اسفنجی و تی شرتی با نوشته‌های نامربوط بر این حواشی اضافه کرد تا در نهایت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصمیم به محرومیت او بگیرد.

البته در زمان حضور سوشا در فوتبال نروژ حواشی او کم شد. حالا او فردا بار دیگر رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرد و باید دید آیا بازهم مانند بازی‌های گذشته موفق به ثبت کلین شیت می‌شود یا خیر.

نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تقابل سوشا مکانی و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hesamfarid
۱۵:۳۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
امسال پرسپولیس فقط چوب کالدرون را میخورد