اجرای ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خوی

فرمانده سپاه خوی گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۴۰۰ برنامه درسطح شهرستان خوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه شهرستان خوی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در اتاق فرماندهی برگزار شدبا تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان، شهدا ۸سال دفاع مقدس گفت: بسیج با شعارمحوری ۴۰ سال خدمت وجهادوشهادت، وبا اخلاص و اقتدار خود در ۸ سال جنگ تحمیلی از سوی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی حماسه‌ای آفریدند که حماسه ۸سال دفاع مقدس تبدیل به گنجینه بسیار عظیم فرهنگی برای همه جوانان امروزی و نسل‌های آینده در جامعه اسلامی ایران شد.
 
سرهنگ علایی در ادامه این نشست به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در طول هفته بسیح ۴۰۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، معاونت‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران درسطح شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود.

او درادامه افزود:رزمایش و اقتدار۱۰ هزارنفری بسیجان این شهرستان در۵آذرماه درچهار نقطه مرکز شهر، بخش قطور، زرآبادوبلسور از جمله یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است که توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

سرهنگ علایی ادامه داد:تجلیل از رزمندگان وبسیجان، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم خاطره گویی و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان خوی، برگزاری مسابقات مقاله نویسی با موضوع گام دوم انقلاب، برگزاری حلقه‌های صالحین بسیجیان در نماز جمعه از جمله برنامه‌هایی هستند که در هفته بسیج در شهرستان اجرا می‌شود.
 
او همچنین افزود:اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، معرفی بسیجیان نمونه و نخبگان شهرستان در فضای مجازی، ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آحاد بسیجیان، ایجادگروه‌های جهادی برای خدمات دهی به مردم، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وسبک زندگی اسلامی ازجمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج است.

فرمانده سپاه خوی در باره برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج نیز گفت: نسشت‌های سبک زندگی اسلامی در مساجد و دانشگاه‌ها، سخنرانی اساتید در سه محور درموردفضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی در مدارس ازجمله برنامه‌های فرهنگی سپاه خوی است که در طول هفته بسیج برگزارخواهد شد.

او درادامه به ۵ پروژه قابل افتتاح در طول این هفته اشاره کرد وگفت: در طول هفته بسیج ۵طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۳۶ طرح نیز توسط سپاه خوی کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/م

 

گرامیداشت هفته بسیج در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.