اخبارحوادث سی آبان ماه ۹۸؛

دستگیری ۵ قاچاقچی با ۲۰۵ کیلو تریاک / سرعت عمل پلیس در کشف ۳۰۰ راس دام سرقتی

مهم‌ترین حوادث امروز سی آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۵ قاچاقچی با ۲۰۵ کیلو تریاک

سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: نیرو‌های رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشیاری، دقت عمل و رصد کامل یکی از محور‌های بیابانی استان موفق شدند ۵ خودروی سواری که در حال انتقال مواد مخدر بودند را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ماموران موفق شدند ۲۰۵ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی حرفه‌ای در این عملیات از تحویل آنان به مراجع قضائی خبر داد و بیان کرد: سوداگران مرگ از روش‌های گوناگون به منظور جابجایی مواد مخدر استفاده می‌کنند، اما غافل از اینکه چشمان بیدار و تیزبین نیرو‌های پلیس در هر لحظه و همه جا آماده مقابله با آنان است.
 

سرعت عمل پلیس در کشف ۳۰۰ راس دام سرقتی

سرهنگ "علی سبحانی" فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد سرقت احشام در یکی از روستا‌های شهرستان گلپایگان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

او با اشاره به اینکه گشت‌های انتظامی بلافاصله کلیه محور‌های ارتباطی این شهرستان را مسدود کردند بیان داشت: سارقان که عرصه را برخود تنگ دیدند احشام را در بیابان رها و متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات ۳۰۰ راس دام سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه اقدامات تخصصی برای شناسایی و دستگیری سارقان نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان است خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان و افرادی که به هر نوع بخواهند نظم و امنیت عمومی را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

هرگونه تماس تلفنی و ارسال پیامک در خصوص بسته حمایت معیشتی دولت، کلاهبرداری است

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) و ارائه بسته حمایت معیشتی دولت به مشمولان این طرح، عده‌ای سودجو و فرصت طلب با سؤاستفاده از عدم اطلاع و آگاهی مردم قصد کلاهبرداری از آنان را دارند که از شهروندان می‌خواهیم در این زمینه هوشیاری و دقت بیشتری را بکار بگیرند.

او افزود: بر این اساس به اطلاع عموم مردم عزیز می‌رسانیم، به منظور واریز بسته حمایت معیشتی دولت هیچ گونه تماس تلفنی برقرار نشده و هیچ پیامکی نیز ارسال نمی‌شود و مبالغ همانند یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز خواهد شد.

سرهنگ ترکیان، خاطر نشان کرد: بنابر این هرگونه تماس تلفنی و ارسال پیامکی در خصوص نحوه دریافت بسته حمایتی که شهروندان را به عابربانک‌ها هدایت کرده و یا اطلاعات کارت بانکی آنان را درخواست نمایند، قطعاً با هدف کلاهبرداری انجام می‌گیرد و از مردم می‌خواهیم به این تماس‌ها و پیامک‌ها توجهی نکنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: افرادی که خود را نیازمند دریافت بسته حمایت معیشتی می‌دانند، اما مبلغی به حساب آن‌ها واریز نشده نیز می‌بایست از طریق نشانی سایتی که طی روز‌های آتی از طریق صدا و سیما اعلام می‌شود اقدام کرده و از مراجعه به سایت‌ها و کانال‌های غیر مرتبط و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود در این گونه سایت‌ها خودداری کنند.

سرهنگ ترکیان، با بیان اینکه پلیس آگاهی استان اصفهان آماده رسیدگی به اطلاعات و گزارشات مردمی در این خصوص است گفت: شهروندان هرگونه اطلاعات و اخباری در خصوص این دست از کلاهبرداری‌ها را می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
 

توقیف یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم چوب و ذغال بلوط قاچاق در " سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی"فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران ایست بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به ۵ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودرو‌ها مقدار یک هزار و ۹۰۰ کیلو گرم چوب و ۳۰۰ کیلو گرم ذغال بلوط که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ قرقانی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تخریب کنندگان محیط زیست و قاچاقچیان چوب چنگلی که سرمایه‌های عظیم طبیعت را به غارت می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در"تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط افرادی و ایجاد یک پاتوق استعمال مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "تیران و کرون" وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک طرح ویژه عملیاتی اجرایی شد و ۶ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پاتوق استعمال نیز پلمپ شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین ۱۵ گرم هروئین و مقداری آلات و ادوات مصرف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جان باختن راننده کامیون بر اثر سقوط پل هوایی در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار اصفهان با اشاره به برخورد قسمت باری یک دستگاه کشنده در حال تردد به لبه پل هوایی در محور شمال به جنوب کمربندی شرق اصفهان گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۲۲ رخ داد ماموران ایستگاه‌های پنج، ۱۵ و ۲۴ آتش نشانی به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این حادثه پل هوایی بر روی کامیون حامل گازوئیل که در قسمت جنوب به شمال این محور در تردد بود، فرو ریخته و باعث شد راننده این خودروی باری به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

او از آزاد سازی راننده کامیون از زیر آوار و پاکسازی محل حادثه تا بامداد امروز خبرداد و گفت: تردد خودرو‌ها در حال حاضر در این محور روان است.
 

جان باختن خانواده چهار نفره در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار اصفهان گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر جان باختن اعضای خانواده‌ای چهار نفره در منزل مسکونی ۳۰ متری در خیابان زینبیه اصفهان، ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این حادثه هر چهار عضو این خانواده به احتمال استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از شعله آبگرمکن جان باخته اند.

او گفت: اجساد جان باختگان برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.