صرف هزینه ۲۵۰ هزار دلاری سرویس مخفی آمریکا در املاک متعلق به ترامپ

به تازگی اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد سرویس مخفی آمریکا در بازه زمانی ۵ ماهه ۲۵۰ هزار دلار در املاک و دارایی‌های رئیس‌جمهور این کشور هزینه صرف کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، سرویس مخفی آمریکا در یک بازه زمانی ۵ ماهه در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۵۰ هزار دلار در املاک و دارایی‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هزینه صرف کرده است.

یک سازمان غیردولتی به نام «دارایی مردم» اسناد مربوط به این هزینه‌های سرویس مخفی آمریکا را منتشر کرد. این اسناد نشان می‌دهد که از تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۷ تا ماه ژوئن همان سال، سرویس مخفی بیش از ۲۵۰ هزار دلار در املاک رئیس جمهور آمریکا هزینه صرف کرده است. بیشتر این هزینه‌ها مربوط به باشگاه‌های گلف ترامپ است. سرویس مخفی در ماه مارس سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۵ هزار دلار در هتل ترامپ در لاس وگاس صرف کرده است.

این نهاد همچنین بیش از ۳۲ هزار دلار دیگر هم در هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن هزینه کرده است. با وجود انتشار این اسناد مالی، سرویس مخفی آمریکا هنوز به درخواست‌ها برای واکنش به این مسئله پاسخی نداده است.

اوایل سال جاری میلادی هم گزارش‌هایی منشتر شد درباره اینکه نیروی هوایی آمریکا هزینه‌های زیادی را در تفریحگاه ترنبری دونالد ترامپ در اسکاتلند صرف کرده است. در همین حال، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ هم به دلیل اقامت خود در هتل دونبگ دونالد ترامپ در ایرلند تعجب همگان را برانگیخته بود.

پیش از این نشریه هیل در گزارشی اعلام کرده بود که از زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ‌ سفید در سال ۲۰۱۷ نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه و کمیته‌های انتخاباتی بیش از ۴ میلیون دلار در املاک، هتل‌ها و زمین‌های گلف ترامپ هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار