در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین وضعیت تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ میزان افزایش حق بیمه هنوز مشخص نیست

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان و تغییرات تعهدات در دوره جدید توضیح داد.

آخرین وضعیت از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ افزایش حق بیمه هنوز مشخص نیستگودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان برای دوره جدید اظهار کرد: امسال تمام تلاش ما بر این است که در بیمه تکمیلی فرهنگیان به هیچ وجه تعهدات را کاهش ندهیم و حتی اگر امکان داشته باشد گستره تعهدات آن را ارتقا هم بدهیم.

او ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و وزیر آموزش و پرورش سعی داریم پرداخت خسارات به افراد تحت پوشش بیمه‌ای به روز رسانی شود یعنی در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملا به روز این تعهدات بیمه‌ای پرداخت شود؛ اکنون برای پرداخت تعهدات بیمه‌ای حداکثر ۴۵ روز زمان می‌برد البته ناگفته نماند که تمام هزینه بیماران صعب العلاج علی رغم تمام محدودیت‌های مالی فعلی در کمتر از ۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.

شرط آموزش و پرورش برای عقد قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای

کریمی فر درباره شرکت طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان بیان کرد: هنوز تصمیم قطعی مشخص نیست و باید مناقصه برگزار کنیم تا با شرکتی که بهترین خدمات با نازل‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد، وارد مذاکره و عقد قرارداد شویم همچنین کیفیت خدمات رسانی برای ما اهمیت دارد بنابراین شرکت طرف قرارداد باید رضایت‌مندی نسبی فرهنگیان را به دست آورد و در خدمات رسانی هم امکانات لازم را داشته باشد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برای دوره جدید هم همانند سال گذشته دو تعرفه برای فرهنگیان در نظر گرفته می‌شود یا خیر، اظهار کرد: در دوره جدید هم همین شرایط را در نظر می‌گیریم البته سعی بر این است تا سقف تعهدات را در برخی موارد افزایش دهیم و حق بیمه هم افزایش خواهد داشت البته هنوز میزان افزایش مشخص نیست، ولی تلاش بر این است تا با حداقل قیمت و تعهدات افزایشی قرارداد جدید منعقد شود.


بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات دانش‌آموزی شما


رایزنی برای جانمایی خدمات دندانپزشکی در بیمه تکمیلی فرهنگیان

او در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا خدمات دندان پزشکی جزو تعهدات بیمه‌ای قرار می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که در قرارداد جدید خدمات دندان پزشکی را هم جانمایی کنیم، اما هنوز این موضوع قطعی نشده است.

کریمی فر با اشاره به اینکه خدمات فعلی بیمه‌ای برای فرهنگیان تا اول دی ماه برقرار است، گفت: تعیین تکلیف قرارداد جدید بیمه‌ای هم تا نیمه آذر ماه به نتیجه خواهد رسید  و بعد از اتمام دوره جاری، خدمات جدید بیمه‌ای را در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بیمه تکمیلی فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا طلایی
۱۳:۱۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
اخرش قرار داد جدید با شرکتهای بیمه ای بسته میشود ومبلغ حق بیمه اضافه میشود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هیچ خدماتی نداره الا خالی کردن جیب فرهنگیان**
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۳:۰۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هرآزمایشگاه یا کلینیکی میریم و اسم بیمه تکمیلی فرهنگیان رو میاریم،میخندن و میگن برو قابش کن بذار تو طاقچه خونه....پول نقد باید بدیم بعد 4ماه هم به اندازه "بچه راضی کن"میدن،بخدا از معلم شدن پشیمان شده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
جزخالی جیب معلمان فکردیگری نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
هزینه ها را کامل و به موقع نمیدهند باید با ارائه دفترچه بیمه هزینه پرداخت نشود بهترین راه حذف بیمه تکمیلی است که نان رانتی ها آجر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
معلم های الان حوصله درس دادن ندارند واز اولیا مربیان بی سواد استفاده میکنند لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۱۱:۴۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ما فرهنگیان تا الان هیچ خدمات مناسب در همه امور و بیمه نداشتیم و نداریم . انشالله یک روز خوب میاد .‌‌‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
کاش یه شغل دیگه انتخاب میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ببخشید پرداخت بیمه تکمیلی برای ما شش ماه بعد انجام میشه و ۴٥ روز برای کسانیست که حق بیمه سنگین تری پرداخت میکنند. اگه یه فرهنگی بتونه اینقدر پول نقد داشته باشه که پرداخت کنه و شش ماه بعد اون رو بگیره دیگه احتیاجی به بیمه نداره. به خدا برای پرداخت یه هزینه ام ار آی مجبور شدیم غرض کنیم. خواهش میکنم باشگاه خبرنگاران این رو جدی پیگیری کنه و به داد فرهنگیان برسه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
چرا تبدیل وضعیت معلمان پیمانی استخدام سال ۸۹ به رسمی را فراموش کرده اید!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ایثارگران و خانواده محترمتشان ۶_ ۷ ماهه به صورت علنی تحت پوشش بیمه تکمیلی نیستند تقریبا هر شهرستان به غیر از تهران رسیده به یک بیمارستان و علنا همه بیمارستان ها از ارائه خدمات درمانی به این عزیزان محترم غیر محترمانه معذورند
Iran (Islamic Republic of)
نشناس
۰۹:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
چرا بیمه باید افزایش یابد پس حقوق چی
Iran (Islamic Republic of)
بی نام و نشان
۰۹:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
همین که موقع عقد قرارداد جدید میشه به تکاپو می افتن و قول وقرار الکی که چکار میکنیم و ..... تنها راه فرهنگیان حذف این بیمه بی مصرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تکمیل ظرفیت فرهنگیان چه وقت معلوم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
این از وضع حقوق که نصف ارگان های دیگه نیست
این از بیمه تکمیلی که آقایون میگن حداکثر 45 روزه ولی سه ماهه فاکتور ما هنوز پرداخت نشده
اینم از رفاهیات
برادر زنم تابستان پارسال سه روز از طرف بهزیستی رفت شمال پلاژ دولتی ها خزر آباد با سه وعده غذا شبی 80 تومان(تازه بهزیستی که اونم جز اداره های کمتر رفاه داره مابقی دیگه چه خبره خدا میدونه ) منم امسال رفتم دو شب شبی 100 هزار تومان بعد هم با منت میگن کاری که براتون کردیم اینه که غذا رو پلاژ اداره بغلی سفارش بدید رایگان میاره
به خدا چقدر تبعیییییییییییییییض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
باسلام به آقای کریمی بفرمایید از کدام تعهداد میکن حدود 2000هزار تومان از حقوق ماهیانه کسر میشه وبعداز 6ماه یعنی 12000000تومان کسر شده ولی هزینه پزشکی مبلغ 450هزار تومان رو 113هزار تومان میدن اینکجاش ارزش داره
United Arab Emirates
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
مظلومتر و بدبخت تر از فرهنگیان نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بدبخت فرهنگیا،اینا با این همه دغدغه چه طور بچه های مردمو تربیت کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
یعنی یه روزی میاد دیگه شرمنده خونواده نشیم با حقوق معلمی
Yjcممنون که از معلمان حمایت میکنی
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۰۷:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
Yjcبزرگوار .واقعا کسی هست قبول نداشته باشه همیشه معلمای عزیز حقوقشون کم بوده...توروخدا برسون به گوش وزیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بین فرهنگیان و سایر کارکنان از لحاظ حقوقی واقعا تبعیض هست.انشالا معلمان معیشتشون بهبود پیدا کنه چون واقعا در فشارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ خاصیتی نداره تنها تعهدش هزینه بسترس وجراحی رو تقبل میکنه اونم نه همش فقط درصدی رو پرداخت میکنه.اوایل خیلی خوب بودهزینه ویزیت سونوگرافی آزمایشگاه دندانپزشکی عینک و دارو وغیره رو پوشش میداد الآن دفترچه روستایی بیشتر امکانات داره تا بیمه تکمیلی فرهنگیان این بیمه سالیانه چقدر ازفرهنگیان پول میگیره درصدی روهم دولت پرداخت میکنه اما برای هیچ کم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
فقط بلدن پول از کارمند بچاپن . از صندوق ذخیره فرهنگیان بگیر تا این بیمه ، کلاه گشاد سر معلمان میگذارن و هیچ امکاناتی در اختیار معلمان نمیدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بیمه طلایی زمان حاج بابایی کجا و این بیمه های حلبی کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سلام لطفا نظر من را منتشر بقرمایید.
معلمی فقط به درد ضمانت بانکی می خودو والسلام. من معلم آلان سرخورده هستم که چرا مثل برادرم کوچکترم کارمند ثبت اسناد نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
اصلا خسارات تا پانزده روز تسویه نمی شود بیمه تکمیلی در مقابل پولی که از فرهنگیان و آموزش و پرورش می گیرد خدمات ارائه نمی دهد مراکز درمانی که بیمه های تکمیلی قرار دارند به یک درصد هم نمی رسند از یک خانواده چهارنفره ماهی 156 حد اقل حقوق کسر می شود شاید ماهی 20 تومان هم به طور متوسط بیمه تکمیلی خرج نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۴۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
که گفته ۴۵ روز؟
۴ ماه