رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

امنیت و ولایت خط قرمز مردم ایران است

حجت الاسلام ذوالنوری گفت:مردم نشان دادند با وجود مشکلات اقتصادی پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و ولایت و امنیت خط قرمزشان است.

امنیت و ولایت خط قرمز ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری،نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گردهمایی تبیین ابعاد مختلف اغتشاشات اخیر در حسینیه فاطمیون قم گفت: تا زمانی که ولایت مداری، تفکر انقلابی و روحیه بسیجی در مردم ما موج زند خواب دشمنان انقلاب با هیچ فتنه و اغتشاش و توطئه‌ای تعبیر نمی‌شود.

او استمرار پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان و تکیه مسئولان بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از توان جوانان در امور مختلف برشمرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کرده اند مسئولان نظام باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از توان و ظرفیت جوانان مومن، ولایی و با انگیزه، در مواجهه به مشکلات گره گشایی کنند تا مسیر عزت و اقتدار و توسعه کشور هموار شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ادامه داد: ملت متحد، بصیر و نجیب ایران اسلامی همواره با حرکت در مسیر ولایت نقشه‌های شوم دشمنان را بر ملا می کنند و نمی گذارند دشمنان به اهداف شیطانی خود برسند.

او با اشاره به اجرای طرح مصرف بهینه سوخت، نحوه و زمان اجرای این طرح را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خوب بود این طرح در زمان و شرایط دیگری اجرا می‌شد و مردم مدت‌های قبل از زمان و نحوه اجرای کلی آن باخیر می‌شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آخر با اشاره به تخریب اموال عمومی در برخی شهر‌ها توسط اغتشاشگران گفت: دیروز مردم بصیر قم و روز‌های گذشته‌ی برخی دیگر از شهر‌ها راهپیمایی گسترده در راستای جدا کردن صف خود از اغتشاشگران برگزار کردند که نشان می‌دهد مردم با وجود مشکلات اقتصادی پای آرمان‌ها ایستاده اند و ولایت و امنیت خط قرمزشان است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با اشاره به پیچیده بودن اغتشاشات اخیر و متمایز بودن آن نسبت به فتنه سال ۸۸، تلاش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با اغتشاشگران را ستودنی دانست.

انتهای پیام/ش

گردهمایی تبیین ابعاد مختلف اغتشاشات اخیر در  قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار