اتمام بخش‌هایی از هتلینگ بیمارستان طالقانی کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام بخش‌هایی از هتلینگ بیمارستان طالقانی کرمانشاه خبر داد .

اتمام بخش‌هایی از هتلینگ بیمارستان طالقانی کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام بخش‌هایی از هتلینگ بیمارستان طالقانی کرمانشاه خبر داد و گفت : نوسازی این بیمارستان با توجه به قطب بودن آن در بخش ترومای غرب کشور از اولویت‌های این دانشگاه است.

او با اشاره به قدمت حدود ۶۰ ساله این بیمارستان گفت : این بیمارستان با توجه به قدمت بالای آن چهره ظاهری خوبی نداشت و همین امر موجب نارضایتی مراجعان این بیمارستان شده بود.

او افزود: بیمارستان طالقانی مرکز ترومای غرب کشور بوده و حجم مراجعات آن بالاست و قطعا ظاهر نامناسب آن می‌تواند تاثیر منفی بر روحیه مراجعان این بیمارستان و انتظار آن‌ها از حوزه درمان استان داشته باشد.

مرادی بهسازی و نوسازی این بیمارستان را یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد وافزود: در حال حاضر دو ICU بیمارستان با ۲۸ تخت نوسازی و راه اندازی شده است.

او افزود: بخش‌های آنکولوژی و سرطان بیمارستان نیز بعد از نوسازی راه اندازی شده است.

مرادی از نوسازی راهرو‌های این بیمارستان تا پایان سال خبر داد و افزود: هتلینگ دو بخش دیگر بیمارستان نیز همزمان با راهرو‌ها باید انجام شود.

او گفت: بهسازی و نوسازی دو بخش دیگر بیمارستان نیز سال آینده انجام خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

قطب بودن بیمارستان طالقانی در بخش ترومای غرب کشور

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.