برگزاری نمایشگاه خاطرات نظامیان صهیونیست از آزار فلسطینیان!

گروهی از نظامیان سابق رژیم اشغالگر قدس که تصاویر آن‌ها در یک گالری عکاسی به نمایش درآمده، خاطرات خود از آزار فلسطینیان برای «سرگرمی» را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گاردین، برای بسیاری از سربازان رژیم صهیونیستی، آزار فلسطینی‌ها از طریق جستجوی منظم خانه‌ها، بازداشت و بازجویی آن‌ها امری عادی و یک سرگرمی روزمره محسوب می‌شود.

سربازان سابق رژیم صهیونیستی اخیرا در یک گالری عکاسی در تل آویو حاضر شدند و خاطرات خود از اقدامات وحشیانه‌ای که برای وقت گذرانی علیه مردم فلسطین در ایست‌های بازرسی انجام می‌دادند را روایت کردند.

خاطرات نظامیان سابق صهیونیست از آزار فلسطینیان برای سرگرمی

«اومری باللی» گروهبان یکم سابق ارتش رژیم صهیونیستی یکی از ده‌ها نظامی سابق این رژیم است که درباره خاطرات سیاهش گفت. او که یکی از سربازان در ایست بازرسی شهر «اریحا» بود در این خصوص گفت: حس کلی که از این منطقه وجود داشت این بود که بسیار امن و آرام است. وقتی در یک ایست بازرسی قرار دارید به طور روزمره کنترل زندگی بقیه را در دست دارید. اینکه چه کسی وارد می‌شود و چه کسی نمی‌شود در دست شماست. یک جوان ۱۹ ساله که قدرت را در دست دارد.

در ادامه این مطلب آمده است: سربازان اسرائیلی فلسطینی‌ها را عصبانی و تحریک می‌کردند؛ ورود و خروج افراد را لغو و برای آن‌ها مانع ایجاد می‌کردند. گاهی اوقات برای تفریح به فلسطینی‌ها مجوز‌های ویژه جعلی می‌دادند که به لحاظ قانونی هیچ ارزشی نداشت و صرفا باعث سرگرمی سربازان صهیونیست می‌شد.

همه ۵۲ نظامی صهیونیستی که تصاویر آن‌ها در این گالری عکس بر روی دیوار نصب شده بود اظهارات تقریبا مشابهی درباره آزار و اذیت شهروندان فلسطینی برای سرگرم شدن خودشان بیان کرده اند. عوامل برگزاری این گالری عکس با همکاری یک سازمان غیردولتی به مدت ده سال اعترافات نظامیان رژیم صهیونیستی را درباره آزار رساندن به فلسطینی‌ها ثبت کردند. اعضای این سازمان تاکنون اظهارات و خاطرات ۱۲۰۰ نظامی صهیونیست را به ثبت رسانده‌اند.

از سال ۲۰۰۴ شماری از سربازان صهیونیست که از مشاهده حقایقی که در جنگ رخ داده، شوکه شده بودند، تصمیم گرفتند تجربیات خود را درباره آزار فلسطینیان به اشتراک بگذراند. این در حالی است که گروهی از راست گرایان رژیم صهیونیستی هر اقدامی برای جلوگیری از انتشار آن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبابانو
۰۷:۵۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
اینترنت رووصل کنیدکارامون مونده فایلای تدریس بایددانلودکنم بخدااسراعیل چه گندیه هی بیایم التماس کنیم اینترنت وصل کنیدچقدرالتماس کنیم دلتون برحم بیادوالاوصل کنیددیگ خستمون کردیداراک توابعش وصل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
همین صهیونیستها باعث اغتشاشات داخل ایران هستند .
اینترنت به خاطر این قطع است که افراد دخیل در اغتشاشات شناسایی شوند .
بالاخره در آتش سوزی ، خشک و تر با هم می سورد .
که البته اصل قطع اینترنت آسیب به خرید و فروش و تفریحات مردم می زند ولی به خاطر امنیت کشور ، صبور باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
الان مشکل گرونی حل شد؟ پراید۵میلیونی چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
واقعا خیلی مهمه:/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
لعنت الله علی الظالمین..
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۹:۱۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
خدا را باید چطوری شناخت و شکر کرد به درگاه او که چگونه دشمنان دین و انسانیت و حق و حقیقت را با زبان خودشان رسوا کرده ، بسیاری از حوادث تاریخی و اعمال غیر انسانی و وحشیانة دشمنان انسانیت با زبان خودشان در تاریخ ثبت شده و به دست ما رسیده از جمله حوادث تلخ مربوط به تاریخ اسلام در زمان حیات حضرت رسول و بعد از ایشان و انحرافی که دشمنان اهلبیت صلوات الله علیهم اجمعین در مسیر حرکت اسلام ایجاد کردند و اوج شقاوت های یزیدیان در حادثة کربلا علیه خاندان رسالت و جنایات وهابی ها و صهیونیست ها از آن جمله اند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
خب الان من چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
این نمایشگاه در سال های آینده زمانی که جنایتکاران اسرائیلی پای میز دادرسی حاضر می شوند کار قاضی را راحت تر می کند و قاضی راحت تر می تواند حکم صادر کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
لعنة الله على الظالمين
آخرین اخبار