نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

مهارت آموزی سربازان جهاد در راه خدا است

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه که توسط سازمان نیرو‌های مسلح در کشورمان انجام می‌شود جهاد در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار نماینده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان یکی از کار‌های نو و خلاقانه است که باید ادامه دار باشد گفت: اسلام به حرفه و فناوری اهمیت زیادی داده است.

او با بیان اینکه بی کاری یک آفت است افزود: اشتغال لازم و مهم است و همیشه سپاه در کشورمان به فکر اشتغال مردم است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان وظیفه که توسط سازمان نیرو‌های مسلح انجام می‌شود جهاد در راه خدا است تصریح کرد: کار شما بسیار مقدس است و اگر یک نفر را هدایت کنید و به او اشتغال برسانید برای شما کافی است.

مهندس علیخانی نماینده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با بیان اینکه موضوع سربازی خاص تمام کشور است و همه افراد را شامل می‌شود از تشکیل قرارگاهی در سازمان نیرو‌های مسلح با ۲۱ تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی مختلف کشور خبر داد.

او افزود: این قرارگاه با موضوع مهارت آموزی سربازان و در سه حوزه اساسی قبل از خدمت، حین خدمت و بعد از خدمت تشکیل شده است که موضوع سربازی را دچار تحول مثبت کند.

نماینده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح هدف از آموزش سربازان را توانمندسازی آن‌ها و ارتقای مهارت آنان برای هدایت به اشتغال برشمرد و تصریح کرد: دوران خدمت سربازی بهترین زمان و مکان برای آموزش افراد است.

انتهای پیام / ر

اسلام به حرفه و فناوری اهمیت زیادی داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار