قیمت گوجه فرنگی در سیستان و بلوچستان روند کاهشی به خود گرفت

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روز‌های آینده قیمت گوجه فرنگی کاهش چشمگیری خواهد یافت.

قیمت گوجه فرنگی در سیستان و بلوچستان روند کاهشی به خود گرفتمحمد قاسمی معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : بر اساس تحلیل‌ها همه ساله در این فصل سال و با توجه به شروع سرمای شدید و بارش باران کاشت و برداشت گوجه با تاخیر و مشکل مواجه می‌شود.

او افزود: هم اینک برداشت گوجه در برخی استان‌های کشور آغاز شده و در سایر نقاط گرمسیر نیز در ۱۵ روز آینده کار برداشت آغاز می‌شود.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس اطلاعات اخذ شده امسال کاشت گوجه در کشور نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

قاسمی با اشاره به قیمت رب گوجه فرنگی گفت: رب گوجه که در ماه‌های گذشته در سطح عرضه به حدود ۲۰ هزار تومان رسیده بود اکنون بر اساس نوع محصول بین ۹ تا ۱۳ هزار تومان عرضه می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

کاهش قیمت گوجه فرنگی در سیستان و بلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار