تجمع بزرگ علما و طلاب مدارس شیراز

اساتید، علما و طلاب مدارس شیراز، اقدام اخیر آشوبگران را محکوم و در راستای حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، دفاع از امنیت شهروندی و حمایت از مطالبات اقتصادی مردم تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در این اجتماع که با حضور آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از طلاب مدارس علمیه شیراز در مسجد خاتم الانبیا این شهر برگزار شد، شرکت کنندگان، انزجار خود را از آشوب طلبان اعلام و اقدامات خرابکارانه و خلاف نظم و امنیت اغتشاشگران را محکوم کردند.

مدیر حوزه علمیه فارس در این مراسم با اشاره به این موضوع که حوادث اخیر، آزمون دیگری برای مردم و مسئولان بود گفت: تاکنون چندین بار در کشور شاهد چنین حوادثی بوده ایم و باید همیشه برای این گونه موارد، آمادگی لازم را داشته باشیم.

استوار میمندی افزود: آشوب‌های اخیر متاسفانه آسیب‌های عمده‌ای به مردم وارد کرد که به حاشیه رفتن مطالبات به حق مردم، آسیب رسیدن به اموال شخصی و خصوصی و ایجاد فضای هرج و مرج و هیجانات منفی ازجمله آن‌ها بود.

او گفت: خوشبختانه هم استانی‌های ما بار دیگر با جداکردن خط خود از اغتشاشگران و حضور در راهپیمایی محکومیت اقدامات خرابکارانه‌ی مخلان نظم و امنیت، نشان دادند مردمانی بیدار و هوشیار هستند و نخواهند گذاشت دشمنان با چنین برنامه ریزی‌هایی به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

اجتماع طلاب مدارس علمیه شیراز

برچسب ها: حوزه علمیه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار