سرمربی صنعت مس کرمان:

برخی‌ها هر موقع تیمشان نتیجه نمی‌گیرد یاد داوری می‌افتند/ بعضی بازی‌های لیگ در سطح فینال رقابت‌های معتبر جهانی است

عبدالرشیدی گفت: برخی‌ها ما هر زمان که تیم هایشان به مشکل برمی خورند یاد مسائل داوری می‌افتند و به این کار عادت کردند.

مجید عبدالرشیدی سرمربی تیم تکواندو مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر لوازم خانگی داشتیم و حریفمان یکی از تیم‌های ریشه دار بود که همواره در لیگ روی سکو رفته است. ما امروز بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و فرصت پیروزی را هم داشتیم، اما همین مساوی هم راضی کننده بود.  

سرمربی صنعت مس کرمان درباره میانگین سنی بازیکنان تیمش گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان کم  سن و سال است و ۲ بازیکنی که در ترکیب ما هستند در رده سنی نوجوانان قرار دارند. امیدوارم بازیکنان ما باتجربه‌تر شوند تا در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: زوار: قضاوت‌ها در لیگ عادلانه نبود/ گاهی اوقات به ناحق به ما امتیاز می‌دهند/ امیدوارم سازمان لیگ از پزشکانی استفاده کند که متوجه تمارض شوند


او افزود: در تیم ما بازیکن شاخصی وجود ندارد، اما اطمینان دارم که در آینده برخی از بازیکنان ما به تیم ملی می‌رسند.  

عبدالرشیدی با تمجید از لیگ تکواندو و سطح بالای این مسابقات گفت: لیگ تکواندو ایران از برترین لیگ‌های این رشته در دنیا است و برخی بازی‌های آن در سطح فینال رویداد‌های مهم بین المللی برگزار می‌شود. تمام ملی پوشان در لیگ بازی می‌کنند و همین موضوع سطح کیفی رقابت‌ها را افزایش داده است.  

او درباره اعتراض اعضای تیم لوازم خانگی کن به عملکرد داوری گفت: اساتید ما هر زمان که تیم هایشان به مشکل برمی خورند یاد مسائل داوری می‌افتند و به این کار عادت کردند. به شخصه از سازمان لیگ و کمیته داوران تشکر می‌کنم. مسلما داوران اشتباه می‌کنند، اما من می‌دانم که این مسائل در فدراسیون تکواندو تعمدی نیست. شاید خطا‌هایی وجود داشته باشد، اما من به داوران، فدراسیون و برنامه ریزی آن اعتقاد دارم.   اگر تیمی می‌خواهد بازی بد خود را گردن مسائل دیگر بیندازد، من نمی‌دانم، اما من از سازمان لیگ و کمیته داوران رضایت کامل دارم و باید بگویم که برگزاری چنین لیگی مایه افتخار تکواندو ایران است.


بیشتر بخوانید: برای کم کردن فشار‌های روانی درخواست دادیم روان شناس همراهمان باشد/ برای دل خودمان و مردم می‌جنگیم


سرمربی صنعت مس کرمان درباره هوگو‌های مورد استفاده در لیگ گفت: نسبت به هوگو‌های مورد استفاده در لیگ اعتراض دارم و این هوگو‌ها با نمونه خارجی آن که در مسابقات بین المللی و معتبر استفاده می‌شود، تفاوت دارد.   به اعتقاد من بهتر است فدراسیون تکواندو از هوگو‌هایی که در مسابقات بین المللی به کار گرفته می‌شود، استفاده کند. از طرف دیگر هنگامی که بازیکنان ما به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند، به مشکل برمی خورند. به هر حال این لیگ تکواندو است و بازیکنان ملی پوش در آن بازی می‌کنند؛ بنابراین باید از هوگو‌های استاندارد استفاده شود.  

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم تکواندو مس کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار