سخنگوی فدراسیون فوتبال:

جلسه تاج و ویلموتس در روز‌های آینده برگزار خواهد شد

امیر مهدی علوی گفت: درباره همکاری با ویلموتس تصمیم گیری می‌شود و با نظر هیئت رئیسه برنامه ریزی در این خصوص انجام خواهد پذیرفت و جلسه تاج و ویلموتس در روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران گفت: ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران مذاکرات پی در پی انجام می دهد و خبری که در رسانه های بلژیک منتشر شده که او تماس فدراسیون را نمی دهد صحت ندارد.

او در ادامه افزود: درباره همکاری با ویلموتس تصمیم گیری می شود و با نظر هیئت رئیسه برنامه ریزی در این خصوص انجام خواهد پذیرفت و جلسه تاج و ویلموتس در روز های آینده برگزار خواهد شد.

علوی در خصوص مذاکره فدراسیون با برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: فدراسیون نه تنها در خصوص مطرح شدن نام برانکو بلکه در مباحث تایید یا تکذیب نمی کند.


بیشتر بخوانید: صفحه منتسب به ویلموتس، شمشیر را برای فدراسیون از رو بست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهانبخش بیرم وند
۱۳:۵۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام
به عرض برسد برانکو گزینه خوبی نیست وامتحان پس داده است.اگه بشه از مربیان داخلی استفاده بشه با توجه به شرایط زمانی بهتر است.
Iran (Islamic Republic of)
Behizad
۱۲:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
این آقا چند بازی هدایت تیم ملی رو برعهده داشته ونتونسته نتایج خوبی بگیره حالا فدراسیون به احتمال زیاد قطع همکاری میکنه باهاش و این وسط پول بیت الماله که حیف و میل میشه.چرا از همون اول مربی تراز اول نباید جذب بشه؟؟مشکل از کجاست آقااااای تاج؟؟؟؟؟؟؟
Sweden
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
ما با ویلموتس به هیچ جا نمی رسیم.این آدم مسولیت نداره در مورد کارش .این همه مربی خوب در کشور داریم چرا از اونا استفاده نمیشه؟کی روش خوب بود حیف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
تاج گند زده تو فوتبال ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
نتو وصل کنید حاشیه نرید
آخرین اخبار