گزارش/

آخرین پیش بینی قیمت در بازار لوازم خانگی / قاچاق، نفس کشیدن تولیدکنندگان را سخت کرده است

با وجود بهبود روند تولید لوازم خانگی در کشور، اما همچنان سم مهلک اقتصاد یعنی قاچاق، تولیدات کشور را تهدید می‌کند.

آخرین پیش بینی بازار لوازم خانگی کشور / قاچاق، نفس کشیدن تولیدکنندگان را سخت کرده استبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لوازم خانگی یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است که می‌توان گفت همواره بر موجی از ثبات قیمت سوار است. پس از اعمال تحریم ها صنعت لوازم خانگی دچار مشکلاتی شد؛ نه تنها لوازم خانگی بلکه قطعات مورد نیاز این صنعت در کشور  وارد نمی شد.

تولیدکنندگان داخلی پس از گذر زمان، کمر همت بستند و با وجود تحریم ها توانستند این صنعت را سر پا نگه دارند.

در این صنعت اگر الزامات تولید رعایت شود، مشکلی برای مقابله با تحریم و جایگزینی کالاهای خارجی وجود ندارد، اما کاهش تولید می‌تواند روی بازار و قیمت‌ها تأثیر بگذارد. به گفته کارشناسان، صنعت لوازم خانگی توان تولید نیاز داخل را دارد و در صورت تقاضای بیشتر نیز می‌توان با سه نوبته کردن کارخانه‌ ها، عرضه را افزایش داد.

شاید می توان گفت در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی تولید کنندگان، قاچاق است. محصولی که  قاچاق وارد کشور می‌شود، به دلیل اینکه عوارض و گمرکی پرداخت نمی‌کند، با قیمت پایین عرضه و قدرت رقابت پذیری را از دست می‌دهد در این بین مصرف کننده داخلی که مشکلات اقتصادی دارد به سمت خرید این لوازم می‌رود و قید خدمات پس از فروش را می‌زند.


بیشتر بخوانید: رونق تولید لوازم خانگی در کشور/افتتاح کارخانه یخچال سازی در عراق


بومی سازی ۶۰ درصد لوازم خانگی برقی

هاشمی مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: صنعت لوازم خانگی در ایران سطح تکنولوژی متوسطی دارد اما همین وضعیت، اشتغال زایی خوبی را ایجاد کرده است به طوری که میزان اشتغال زایی در این صنعت را می توان حدود یک میلیون نفر برآورد کرد.

او ادامه داد: اکثر محصولات تکنولوژی ساخت، به خصوص در صنایع لوازم خانگی گازسوز، بومی سازی شده است. در بخش لوازم خانگی برقی هم بخش ۵۰ تا ۶۰ درصد آن داخلی سازی شده است.

مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی با اشاره به آمار تولید لوازم خانگی، گفت: در سال ۹۷ حدود ۹۶۰ هزار دستگاه یخچال  فریزر  تولید شد که در نظر داریم امسال به یک میلیون و ۵۰ هزار دستگاه برسد، طبق آن برنامه تاکنون ۶۷۰ هزار دستگاه تولید شده است که نشان می‌دهد رشد تولید بالای ۱۵ درصد در این صنعت داشته‌ایم.

او افزود: تولید ماشین لباسشویی در سال ۹۷ نیز ۶۵۰ دستگاه بود که طبق برنامه ریزی برای امسال، ۸۰۰ هزار دستگاه بود که اکنون ۵ درصد از آن میزان عقب هستیم. در بخش کولر آبی طبق برنامه پیش می‌رویم. در تولید رادیاتور‌های پنلی ۱۰ درصد جلوتر از برنامه پیش می‌رویم.

هاشمی ادامه داد: در تولید تلویزیون خانگی کاهش ۱۵ درصد داشته‌ایم که دفتر صنایع برق و الکترونیک متولی آن است. بحث تأمین مواد اولیه و اجزای قطعات واحد‌های تولیدی با توجه به محدودیت‌های بین المللی می‌تواند یکی از دلایل این کاهش به خصوص برای شرکت‌هایی که تحت لیسانس کار می‌کردند، باشد.

مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره علت کاهش تولید تلویزیون در کشور، گفت: تحریم‌ها در کاهش تولید تلویزیون نقش به سزایی داشتند. ۴۵ درصد ارزش یک تلویزیون به پنل آن است که اکنون پنل وارداتی بوده و در کشور ساخته نمی شود.

صعود تولید لوازم خانگی در کشور به جز تلویزیون/ قاچاق عاملی که نفس کشیدن تولیدکنندگان را گرفته است

هاشمی با بیان اینکه تولید کنندگان تحت لیسانس قبل از تحریم‌ها بازار تلویزیون ایران را به دست داشتند، گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده و عدم امکان تأمین قطعات از طریق تولید کنندگان تحت لیسانس کاهش تولید را داشته‌ایم و اکنون در تلاش هستیم این میزان را جایگزین کنیم.

مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در نظر داشتیم در سال ۹۸ یک میلیون و ۲۰۰ دستگاه تلویزیون تولید کنیم، اما با توجه به عدم امکان تأمین قطعات این امکان به سختی فراهم شد و از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ هزار دستگاه تولید شده است که نشان می‌دهد از برنامه تولید مقداری عقب هستیم.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال میزان تولید تلویزیون را افزایش دهیم.

قاچاق ۷۰۰ هزار دستگاه تلویزیون در سال

محمدرضا شهیدی دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تولیدی لوازم خانگی و میزان قاچاق در کشور، گفت: با توجه به اینکه تولید لوازم خانگی در کشور افزایش داشته است، اما شاهد کاهش ۹ درصدی ساخت تلویزیون در کشور بودیم. این رقم قابل توجه نیست و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش تولید خواهیم داشت.

دبیر انجمن وارد کنندگان لوازم صوت و تصویر تشریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال حداقل تا ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش تولید تلویزیون خواهیم داشت. با توجه به اینکه اکنون ۹ درصد کاهش تولید تلویزیون داشته‌ایم اما شرکت های ایرانی حدود ۶۲ درصد بازار ایران را به دست خواهند گرفت و  این کمبود را جبران خواهند کرد.

او افزود: با توجه به اینکه نرخ ارز تولید کننده و ارز قاچاقچی یکسان است و حتی گاهی ارز نیمایی تولید کننده ارزان‌تر از ارز قاچاقچی است پیش‌بینی می‌شود با توجه به نیاز بازار در سال ۷۰۰ هزار دستگاه تلویزیون قاچاق شود بدین معنا که روزانه ۲ هزار دستگاه قاچاق می‌شود.

شهیدی بیان کرد: تا سال ۹۶ واردات تلویزیون و لوازم خانگی آزاد بود که تا آن سال ۷ هزار تلویزیون وارد کشور می‌شد در حالی که در آن سال حدود ۲ میلیون تولید تلویزیون داشته‌ایم. اکنون به حدی شرایط قاچاق سهل شده است که میزان آن نسبت به گذشته روندی صعودی را به خود دیده است.

دبیر انجمن وارد کنندگان لوازم صوت و تصویر افزود: ظرفیت تولید تلویزیون در کشور ۴ میلیون دستگاه است که حتی در سال ۹۱ و ۹۲، دو میلیون دستگاه تولید می‌شد که امسال پیش‌بینی می‌شود ۱ میلیون دستگاه تولید کنیم و دلیل آن این است که قاچاق جای نفس کشیدن تولید کننده را گرفته است.

عدم اطمینان مردم به برندهای داخلی

حبیب‌الله انصاری رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قاچاق لوازم خانگی، گفت: متاسفانه در کشور میزان قاچاق لوازم خانگی بسیار زیاد است که این روند اقتصاد کشور را دچار مشکلاتی عظیم می کند.

او ادامه داد: باید تلاش کرد به تولید کنندگان داخلی روحیه دهیم و از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کنیم که این کار نیاز به اطلاعات بالایی دارد و باید تمام ارگان ها از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان تعزیرات و همچنین سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان دست به یکی شوند تا میزان قاچاق کاهش یابد.

صعود تولید لوازم خانگی در کشور به جز تلویزیون/ قاچاق عاملی که نفس کشیدن تولیدکنندگان را گرفته است

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بیان کرد: مشکلی که هم اکنون وجود دارد عدم اطمینان مردم به برندهای داخلی است که باید تلاش کنیم فرهنگ استفاده از این لوازم در بین مردم جا بی افتد و  زمینه فرهنگ استفاده از کالای باکیفیت را جوری فراهم سازیم که علاوه بر تامین کیفیت و کمیت بازار داخلی، راهی برای صادرات اقلام فراهم شود.

انصاری با تاکید بر اینکه باید از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کنیم، گفت: در قدم اول باید از ورود لوازم قاچاق به کشور جلوگیری کرد و پس از آن کالاهای قاچاق را شناسایی و آنها را معدوم کنیم و در نهایت شرایط را برای تولید کنندگان داخلی سهل کنیم.

کاهش قیمت لوازم خانگی با عرضه بیشتر

علیرضا موسوی مجد رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی به بازار عرضه باز می گردند، گفت: پس از اعمال تحریم ها شرکت های لوازم خانگی با برند خارجی، از بازار ایران خارج شدند.

او بیان کرد: پس از آن تولیدکنندگان ایرانی تصمیم به جایگزینی محصولاتی جدید با استفاده از خطوط تولید، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود کردند. با توجه به اینکه عرضه و تولید این محصولات با قدرت بیشتری نسبت به قبل خواهد بود از این رو قیمت این محصولات نیز روندی کاهشی خواهد داشت. 

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور، افزود: قبل از تحریم ها، تولیدکنندگان کار خود را انجام می دادند که پس از آن اختلالی در کار رخ داد. خوشبختانه اکنون تمام تولیدکنندگان خود را با شرایط جدید آماده کرده اند تا نیاز بازار را در حوزه لوازم خانگی تامین کنند.

موسوی مجد تشریح کرد: تمام شرکت های داخلی کالای مورد نیاز را به بازار عرضه می کنند. هر چقدر عرضه افزایش یابد قطعا قیمت لوازم خانگی کاهش خواهد داشت و رقابت بین آنها  با افزایش کیفیت به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
با این گرونی اگه پول یه جهیزیه یا یه عروسی کسی داشت بهتر از این جا بره چون کم کم از گرونی چیزی براش نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
شوذب
۰۲:۰۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
این ظلم است به مصرف کنندگان که حتمابایید کالای داخلی مصرف کنید البته اگرتولیدکنندکان داخلی هم ازنظرقیمت وکیفیت هوای مشتری راداشته باشند خوب است که لوازم داخلی مصرف کنیم نه اینکه تولید کننده داخلی چون خیالش راحت است که بازار دراختیارخودش میباشد هرقیمتی که دلش بخواهد بفروشد وازنظر کیفیت هم توجه نکنند تولید کننده بایید بتواند قطعات را بومی سازی کند نه ازخارج وارد کند دراینجا منتاژکند
Iran (Islamic Republic of)
Dana
۱۸:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ماهم دوست داریم ازتولیدباکیفیت ایرانی که قابل رقابت باجنس خارجی باشه حمایت کنیم ولی متاسفانه لوازم داخلی نه کیفیت خوبی داره نه قابل رقابت با جنس خارجی وقیمتش هم بالاست نسبت به کیفیتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نفس تولید کننده سخت شده که شده مردم جنس با کیفیت و گارانتی واقعی و قیمت منصفانه میخوان بلد نيستن تولید نکنن یکیش همین خودرو
Iran (Islamic Republic of)
تازه داماد
۱۴:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام
والا من برای عروسیم ۵ قلم بزرگ لوازم برقی مثل یخچال ماشین لباسشویی تلوزیون گاز جاروبرقی ماکروفر گرفتم
همشون هم مارک خارجی گارانتی اصلی
خیلی هم خوب داره سه سال کار میکنه بدون کوچکترین ایرادی بنده خدا دوستم هم ۵ قلمشو ایرانی خرید از هفته اول یکی یکی هر کدوم یه جاییش خراب شد بعد سه سال هنوز درگیر تعمیر وسایله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کاملا موافقم با شما. بعلاوه متاسفانه تولید کنندگان داخلی در زمان تحریم تنها و تنها در بالا بردن قیمتهاشون پا به پای محصولات خارجی پیش رفتن. مشکل ما اینه فقط تولید کننده حمایت میخواد و هیچ کس جوابگوی مصرف کننده نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بوشهر که اینترنت وصله چور بگم اصلا قطع نشده تا الان نمیدونم چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
شماها میتونید تلوزیون سونی یا سامسونگ را حتی بعد از وارد کردن کارتن کنید.بعدشم تلوزیون مگه چی داره جز دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
لطفا واسه نت همراه پی گیری کنید و خبر بدهید
نکنه به شماهم تذکر دادن که دیگه خبر از نت نزارین
چون چند روزیه که دیگه خبر نمی‌دین بعد از اون خبر کاذبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گوشی خدایی گران شده
کاش جلوی قاچاق گوشی باز شه
ما فقیر فقراها بتونیم گوشی خوبی بخریم
Iran (Islamic Republic of)
م م خ
۱۲:۰۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تو این شرایط مملکت قاچاق کالا حکم تیر خلاص به اقتصاد رو داره. مردم حتی اگه نمیخوان کالای ایرانی بخرن حد اقل سعی کنن کالای قاچاق هم نخرن.
Iran (Islamic Republic of)
Mrym
۱۱:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تاالان هرچی کامنت گذاشتم هیچکدومش تایید نشد اما بعضی از کامنتها دوبار تایید شده!یادم‌نمیاد تو کامنتام به کسی توهینی کرده باشم.....
درد مردم این چیزا نیس،یه کارگر هیچوقت نمیتونه پیشرفت کنه،هیچوقت نمیتونه یخچال ۱۰ میلیونی بذاره تو خونه ش،کالای ایرانی..؟کدوم کالای ایرانی لاید همونی که به یک ماه نرسیده یه جاییش خراب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من پیامهای دوستان رو میخونم از طرفی اشک میاد توی چشممم و ناراحت میشم
از طرفی از خنده روده بر میشم از بس خوب مینویسن

لطفا اینترنت همراه اول استان کرمانشاه رو وصل کنید
Germany
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کسی کرج اینترنت داره؟ لطفا منتشر کنید کنید. نیاز دارم بدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصفهاااااااان وصل بشه کلی کارمونده رو سرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
لازمه بازم بگیم اینترنت چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وزیر گفته ک امروز درمورد انترنت بحث میکنن امشب دیگ خبر قطعی میاد دوستان خداکنه وصل بشه کل کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بله امروز جلسه هست انشاا...موافقت کنن وصل بشه همگی لطفا دعا کنیم وصل شه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت بین المللی حق مسلم ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۱:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مرداد ماه پارسال یه جاروبرقی ایرانی خریدیم بیست روز هم کار نکرد . چند بار هم بردیم تعمیر کنن ولی فایده نداشت ...الانم بلااستفاده افتاده گوشه خونه....
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۱:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
Yjc شما خبرنگارا مگه صدای مردم نیستین . بخدا تا خرخره تو قرضیم ، دوازده سیزده روزه کار و کسبم صفر شده هزارتا مصیبت داریم تو رو خدا پیگیر وصل اینترنت همرا باشین پول خرید مودم ندارم من
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
شما سایت ما رو مطالع بفرمایید میبینید که کلی پیگیر هستیم
اخرین خبر هم امروز از وزیر کشور پیگیر شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
امیدوارم خبر قطعی بدید دیگه خسته شدیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اندیشه کسی هست وصل شده باشه؟
adsl و همراه قطع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اندیشه تمام فازها.شهریار.ملارد کلا همه چی قطعه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
با سلام خواهشا پیگیری کنید که اینترنت وای فای اهواز چرا وصل نمیشه در صورتی که اکثر شهرای دیگه وصلن تا کی ما باید مظلوم باشیم چرا کسی پاسخگو نیست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۰:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
یه خبر درباره نت همراه تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
Adsl شهریار چرا وصل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
عوارض جاده پل زال بین خرم اباد و اندیمشک به طول حدود ۱۰۰کیلومتر شدهد۱۸ هزارتومان اونوقت میگید قیمت هارو کنترل میکنید؟
اگه کسی نخاد این عوارص رو بده باید از کجا بره؟
لطفا کنترل کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نت وای فای اهواز کی میخواد وصل بشه
از کارو زندگی انداختین مارو
چرا یه نفر جواب نمیده اینترنت گوشی رو وصل نمیکنید حداقل وای فای رو وصل کنید فعلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
یادمه به قدری به اینترنت وابسته بودم که تصور نمیکردم بدون اون حتی یه روز دووم بیارم،الان ده روزه دووم اوردم.
خاصیت درد همینه،آدم ُ نمیکشه ولی آدم ُ عقده ای و کینه توز میکنه،اما هیچ وقت فراموش نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
والا قیمت کالا های ایرانی از کالاهای خارجی گرونتر شده همون کالای خارجی میگیریم راحت تریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چرا نت خونگی اهوازو وصل نمیکنید براچی بقیه وصلن ما وصل نیستیم کی میخواین جواب بدین دیگه
Germany
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نت همراه هم وصل نیست در اهواز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام من و به مسئولین امر برسونید و خدمتشون عرض کنید که قیمت کالا ها هم افزایش پیدا کرد ی دونه یخچال بعد از گرونی بنزین حداقل ۳ میلیون گرونتر شده
صرفا جهت اطلاع
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام شمارو رسوندیم مسئولین فرمودند ما فقط میتونیم اجناسو گرون کنیم ارزون کردن اجناس ربطی به ما نداره
با تشکر مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی علی آبادی
۱۰:۴۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا جنس ایرانی چیه اصلا دقت تو تولیدشون نمیکنن .از کار میزنن حمایت از تولید داخل چیه بخدا.فقط جنس خارجی حداقل دووم داره .قرار نیست بخاطر حمایت از تولید داخل جنس بنجل بخریم.یک نمونش همین ماشیناشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
باور کن همونی که دم از خرید تولید ایرانی میزنه گوشیش آیفونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
التماس ملت همیشه در صحنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت باید وصل شه
این حق ما شهروندان است
ما داریم تو این کشور مالیات میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پس کی قراره در مورد اینترنت پیگیری کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
Tarane
۱۰:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
امروز وزیر کشور میخواد تصمیمات آخر رو برای وصل شدن اینترنت هنراه بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تمومش کنین این بازی کثیفو نت ملتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
JOKER
۱۰:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گوشیم خراب شده میگ تا گوگل پلی رو ب روز رسانی نکنی برنامه ها اجرا نخواهند شد . اینترنت هم ک قطع اعصابم خورده بخدا روانی شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اول مشهد چی شد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا یه کم هم نظرات مخالف و منتقد رو منتشر کنید تا بلکه صدامون به جایی برسه ، ماشالا حرف زدن با مسئولین هم که مثل فریاد زیر آبه، امنیت مملکتی که به اینترنت بنده رو باید فاتحشو خوند و درشو گِل گرفت، چرا نمیخواین بفهمین اقتصاد قوی امنیت میاره نه قطع اینترنت و خاموش کردن صدای منتقدین، کسی اینجا قدر نسل جوون رو نمیدونه و براش ارزش قائل نیست ،کوچکترین خوشی هارو ازمون دریغ کردین و جوونیمونو تلف کردین حالا هم که هرچی میگیم‌ اینترنت وصل بشه مردم به زندگی فلاکت بارشون برسن هیچ کس گوشش بدهکار نیست اعتراض هم که میکنم میشیم اغتشاش گر پس صدای اعتراضمونو چجوری به گوشتون برسونیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این وضع مملکت داری نیست هر چی جوون تحصیل کرده و متخصصه شدن کارگر ساده یه مشت آدم بی سواد پول دار، تو اولین‌فرصت علی رغم میل باطنی از این خراب شده میرم و پشت سرمم نگاه نمیکنم ، خود دانی اینجوری بخواین پیش برین بالاخره یه جاش میزنه بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دمت گرم داداش حرف حق زدی به مولا
میگم اگه آشنا داری منم با خودت ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
این قاچاق نیست که افتاده به جان تولید این تورم و قیمت‌هایی که از قدرت خرید مردم بالاتره افتاده به جون بازار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا اینترنت لازم داریم چرا نمیفهمییییییییییییییین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا اینترنت لازم داریم چرا نمیفهمییییییییییییییین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنتاینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#اینترنت#

ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان
ایرانشهر سیستان وبلوچستان

وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
صل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#وصل کنید#
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من فقط موندم قاچاق ازکجا وچطور وباچی واردکشورمی شودکه مسئولین نمی بینند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
توروخدا نتو همراهو وصل كنين:( اخه چجوري بگيم كه واقعا لازم داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
لوازم ایرانی کیفیت نداره دوتا یخچال ما داریم هر روز دستگاه دیجیتالشون مش‌ل داره
Iran (Islamic Republic of)
pedram
۱۰:۲۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
parsijo.ir
موتور جستجوي داخلي هست
ادمين لطفا پياممو تاييد كن تا دوستان استفاده كنن
باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصلا کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
داخلی هییچ چیش خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
موتور جستجوی ایرانی به درد هیچکس نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصلا به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت ایرانسل چراااااااا وصل میکنید اخه بیشرفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بحث عوض نکنید اینترنت چی شد کی وصل میشه اونا ک adslدارن خونشون رنگی تر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
Adsl ما که والا قطعه
Iran (Islamic Republic of)
کتی
۱۰:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
والا ما خوزستانیم نت خانگی هم قطعه هیچی نداریم جز نت مزخرف داخلی که بخوره تو سرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ما هم adsl داریم ولی باهاش فقط میشه اومد اینجا :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چقدر مسخره بجای پرداختن به خواسته مردم گرونی کالاها وخدمات قطعی اینترنت دارین چی میگین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
یزید اب رو به روی ۷۲نفر بست،اینا اینترنت چند میلیون نفرو قطع کردن،خیلی ها درامدشون از اینترنته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دیگه کلافه شدیم از دستتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اولو وصل کنید سرجددتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اولو وصل کنید سرجددتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اولو وصل کنید سرجددتون
Iran (Islamic Republic of)
Mina
۱۰:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کامنت منو بزارید تا بقیه هم متوجه بشن چرا تیتر اینترنتی نمیزنید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بزنین شبکه 6 درباره اینترنت یچیزایی زیر نویس میکنه
برای اینترنت همراه جلسه گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مسخرس واقعا
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۰:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تو رو خدا اینترنت خوزستان وصل کنین خونگیش هم وصل نیست چه برسه به نت همراه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام اینترنتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
يازدهمين روز بي اينترنت.......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتو موبایلو وصل کتید ....
Iran (Islamic Republic of)
حساام
۱۰:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پس این نت کی وصل میششه
Iran (Islamic Republic of)
محبوب
۱۰:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اگر قرار نیست نت همراه رو وصل کنید لااقل حرفی بزنید خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چه بگیم
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۱۰:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از تاریخ 98.9.5 اینترنت همراه و خانگی در استان خراسان شمالی وصل شد فکنم به مرور همه استانها وصلشه
Iran (Islamic Republic of)
محبوب
۱۰:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خوشبحالتون ‌. چالوس نت همراه همچنان قطع هست
Iran (Islamic Republic of)
Setare
۱۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آره بجنورد دیشب یک نفرم پیام گذاشته بود
احتمالااول استانهای کوچک وصل میکنن بعدبزرگترا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
لطفاً خبر راجع به اينترنت بذاريد
Iran (Islamic Republic of)
M73
۱۰:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت کی وصل میشه چطور یه شب قطع کردین الان وصل نمیکنیو. بیته هامون تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
میبینم که دیگه خبری از اینترنت پخش نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چرا توجهى به درخواست مردم برا وصل شدن اينترنت نميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فقط سایت خبری ایسنا...yjc بیشتر شبیه مافیاست!!!
Iran (Islamic Republic of)
M73
۱۰:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واقعا چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
یه کالای خارجی میخریم حالا یکم شاید گرونتر ولی واقعا یه عمر بدون دردس کار میکنه /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نمیدونم چه اسراری هست چنس اشغال داخلی بخریم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خود اینها که میگن ایرانی بخر خارجی میخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بحث عوض نکن نت چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتتتتت همراه چی شددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
این نت بی صاحاب و‌کی وصل میکننننننننننننننننننننننننننتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از بس که پیگیری نکردن بازارو از بس گرونفروشی و هرکی هرکی شده دیگه جمع کردنش اصلا کار راحتی نیست....تولیدکنندگان و فروشندگان عادت کردن به نون به نرخ روز خوردن...هر مغازه ای هر فروشگاهی داره یه قیمت میگه ...شک ندارم که مسئولین تا الان اصلا در جریان گرانفروشی ها نبودن، این روزام بخاطر بنزین مجبور شدن بفهمن که گرونفروشی وجود داره...
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۹:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام اینترنت همراه لرستان شهرستان پلدختر رو متصل کنید، نظرمو ثبت کنید این چندبار نظر میدم ثبت نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه

کرمانشاه کرمانشاه
کرمانشاه کرمانشاه
اینترنت
اینترنت
اینترنت
ندارد
ندارد
ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فکر کردم مسافر میبری
Iran (Islamic Republic of)
ای خدااااااا
۰۹:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
Yjc شما هم اگر گزینشی و دل به خواهی نطرات رو تایید نمیکنی این نظر منو تایید کن

بابا ما دردمون رو به کی بگیم .۱۲ روزه نت قطع هست که چی بشه.شکر خدا که ارامش هست تو کشور دیگه چی میخواین.خیلیها نون سفرشون خرج زندگیشون رو از نت و فروش اینترنتی دارن.الان کی جواب ضرر ده میلیونی منو میده.کی جواب بچه ۵ ساله ام که خرج بیمارستانش ماهی بالای دوتومنه و دستم خالیه این ماه رو میده..بابا مستاجرم خرج مادرم رو میدم همسرم بچه مریضم کل سرمایه من ۲۰ میلیون میشد تو اینستا پیج فروش لباس زدیم الان ده روزه کارو کاسبی ما خابیده.بابا تو رو قران تو رو به امام علی تو رو جان مادرتون نت همراه رو وصل کنید .باشگاه خبرنگاران تو رو جان مادرتون شما پیگیر باشین ما که جز شما فعلا دستمون به جایی نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وزیر کشور گفته چهارشنبه در مورد وصل اینترنت موبایل در شورای امنیت صحبت میکنن که چه زمانی اینکار انجام بشه امیدوارم زودتر وصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فکر کنم جوری زدن اینترنت رو قطع کردن که خودشونم بلدنیستن وصلش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت کرمانشاه همچنان قطع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
yjc هم دیگه پیگیر اینترنت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از نظر یخچال و فریزر داخلیها افتضاح هستن,بیخود طرف تولید کنندها رو نگیرید پس حقوق مای مصرف کننده چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از نظر یخچال و فریزر داخلیها افتضاح هستن,طرف تولید کنندها رو نگیرید پس حقوق مای مصرف کننده چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
Asma
۱۰:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مایخچال و فریزرمون پارس هست خیلی راضیم واقعا خوب کارمیکنه و سرمای زیادی داره خالمم چندسال هست که داره درواقع اون راضی بود ماهم خریدیم قبول دارم که کالاهای ایرانی اغلب ضعیف تراز خارجیاس این به عهده خوداون شرکتاس که باید پیشرفت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مثل اینکه هیچ امیدی به جوابگویی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۹:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت چی شد فراموش شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
عزیزان دل وقتی قیمت محصولات تولیدی و وارداتی غیر قاچاق نفس مشتریان راببرد مشتری نیز از هر فرصتی سو استفاده یکنه تا نفس تولید کنندرو ببره...ما مجبورا لوازم خانگی قاچاق میخریم....
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۹:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مگه رحمانی فضلی نمیگه اینترنت ثابت همه ی کشور وصله ؟ پس چرا شهریار هنوز قطع هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دقيقًا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
داااش قربون دستت بگو سر راه این کارخانه ها این نت مارم وصل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ما اینترنت میخام وصل کنید اینترنت رو
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تو این مملکت دو تا مسئله اساسی در زندگی مردم است که هیچ وقت قرار نیست ساماندهی و اصلاح بشه و اراده ایی برای حل آن نیست تا مردم روی آرامش و خوشی را ببینن اولی اینترنته و دومی بقیه مسائل
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
قاچاق چیه اخه . ما ادعا میشه امن ترین مرزهای دنیا داریم پرنده چرنده خزنده از زیر چشممون عبور نمیتونه بکنه اون وقت موندم این سه تا با حجم کوچیک وقتی نمیتون رد بشن چطور جنس قاچاق وارد میشه یا ّسوخت بقیه چیزا خارج میشه مشکل چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دست دزد باید قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چیزی که کارخانجات را به تعطیلی کشیده مالیاتهای سنگین و سود بالای بانکی میباشد // والا قاچاق از قدیم بود و تولیدکنندگان هم کارشان میچرخید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
معلم ها هم نفس به زور میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اگه انتظار داری به اندازه یه کارگر کارخانه که روزی 8 ساعت کار میکنه // تیر و مرداد و شهریور// هم تعطیل نیست // بعلت الودیگی هوا و سرما و بارندگی هم تعطیلش نمیکنن // حقوق بگیری منصفانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اتفاقا محصولات داخلی ب دولت اجناس قاچاق رونق خاصی پیدا کرده مثلا لباسشوییهای ایرانی را بعدازتعویض مارک و برند ،سودجویان به مشتریان بی خبر میفروشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کیفیت رو بالا ببرید ببینید مردم چگونه از کالاهای داخلی استفاده میکنند راستش من آلان میخوام تلویزیون بخرم ولی میترسم ایکس ویژن بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
این حقیقت تلخیه ولی من هربار جنس داخلی خریدم فقط ضرر کردم، مگه ما بدمون میاد جنس داخلی استفاده کنیم؟ کیفیت و کارایی و دوام اون کالا رو ببرن بالا ببینن کیه که استفاده نکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نخر خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
مسی
۰۷:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اول اینکه کالا هاشون اصلا کیفیت نداره دوم هم اینکه ادم معمولی قاچاق نمیکنه میترسه اینکه قاچاق میکنه پشتش گرمه
۱۲
آخرین اخبار