مبلغ در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تک‌نوازی برای انتخابات مجلس طبیعی است/ نیاز مجلس به تخصص‌های مختلف

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر بعضی تک‌نوازی‌ها در انتخابات آتی باشد یک مسئله طبیعی است که مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

/////////////////////////////////////مرتضی مبلغ فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم حضور برخی احزاب اصلاح‌طلب در شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان و بلند شدن دو صدا از اردوگاه اصلاحات در انتخابات آتی، اظهار کرد: اصلاح طلبان در چند انتخابات گذشته همیشه با یک صدا وارد انتخابات می‌شدند و با توکل به خدا در انتخابات آتی نیز این گونه خواهد بود.

او افزود: همواره نه در بین اصلاح‌طلبان بلکه در بین همه جریانات سیاسی تک صدا‌هایی وجود داشته است، بر فرض مثال اصلاح طلبان در انتخابات شورا‌های سال ۹۶ یک لیست ارائه دادند، اما در کنار آن ۱۰ الی ۱۲ لیست وجود داشت. در میان اصولگرایان نیز این مسئله صادق است به اعتقاد من جامعه این هوشیاری را دارد که متوجه صدای اصلی شود.

مبلغ عنوان کرد: بعضی تک‌نوازی‌ها اگر در انتخابات آتی باشد یک مسئله طبیعی است که مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.


بیشتر بخوانید: تشکیل کمیته پاکسازی و سالم سازی محیط پارلمان توسط حزب اسلامی ایران زمین


فعال سیاسی اصلاح طلب درمورد استفاده نیرو‌های تکنوکرات در لیست اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح طلبان هر کدام نظریه‌های مختلفی دارند که بیان این نظریات ضروری است، اما ارائه لیست طبعاً بعد از تایید یا رد صلاحیت‌های شورای نگهبان صورت می‌گیرد و مسائل مربوط به چگونگی لیست بعد از ردصلاحیت‌های شورای نگهبان است.

او ادامه داد: مجلس به دلیل اینکه به تخصص‌های مختلف نیاز دارد، طبیعی است که تا حد امکان باید تلاش شود ترکیبی متناسب با نیاز‌های مجلس در لیست شکل گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار