تاخیر در عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای کنسول سوییچ

شرکت بتسدا به تازگی در وب سایت خود اعلام کرد که عرضه نسخه کنسول سوییچ بازی The Elder Scrolls: Blades تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر افتاده است.

عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای کنسول سوییچ تا سال آینده به تاخیر افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوینی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود، بازی The Elder Scrolls: Blades بود. این عنوان قرار بود در سال ۲۰۱۸ برای کنسول سوییچ عرضه شود که بنابر اعلام شرکت سازنده، عرضه آن تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاد؛ اما شرکت Bethesda به تازگی اعلام کرده است که این بازی تا سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد. شرکت Bethesda به تازگی در وبلاگ خود تاریخ عرضه بازی موبایلی The Elder Scrolls: Blades برای کنسول نینتندو سوییچ را تغییر داد. طبق تغییراتی که در صفحه بازی The Elder Scrolls: Blades اعمال شده، عرضه این بازی تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است.

شرکت بتسدا در این رابطه اعلام کرد که شرکت ما می‌داند که گیمر‌های بسیار زیادی در انتظار عرضه این عنوان برای کنسول سوییچ هستند و قصد دارند این عنوان موبایلی را روی کنسول خود تجربه کنند؛ اما به دلیل تغییراتی که در زیر ساخت این بازی اعمال شده است، شرکت بتسدا مجبور شده تا عرضه این بازی را تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر اندازد. همچنین این تاخیر در عرضه به شرکت بتسدا این امکان را می‌دهد تا بتواند عنوانی کامل و با ایردات کمتر، در اختیار گیمر‌ها قرار گیرد.

تاخیر در عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای کنسول سوییچ

در حالی که قرار نیست این بازی تا سال آینده برای کنسول سوییچ عرضه شود، شرکت بتسدا خبر از انتشار بروزرسانی نسبتا مهمی برای این بازی داده است و طبق اعلام بتسدا این بروزرسانی حالت PvP را به بازی The Elder Scrolls: Blades اضافه خواهد کرد. آپدیت جدید بازی قرار است در اوایل ماه دسامبر در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد که گیمر‌ها از این طریق می‌توانند برای بدست آوردن منابع سایر گیمرها، به مبارزه با آن‌ها بپردازند.


بیشتر بخوانید: بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین


یقینا این حالت در هنگام عرضه بازی مذکور برای کنسول سوییچ در دسترس گیمر‌ها خواهد بود و گیمر‌های این کنسول خواهد بود و گیمر‌ها نیازی به بروزرسانی بازی خود نخواهند داشت. در حال حاضر بازی The Elder Scrolls: Blades برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

عرضه بازی The Elder Scrolls: Blades برای کنسول سوییچ تا سال آینده به تاخیر افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار