کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امضاءکنندگان نامه ۷۷ اصلاح‌طلب دنبال ماهی‌گیری از آب گل‌آلود برای انتخابات هستند

فعال اصولگرا گفت: ۷۷ اصلاح‌طلبی که درباره آشوب‌ها نامه نوشتند به دنبال ماهی‌گیری از آب گل‌آلود برای انتخابات مجلس هستند.

//

حسین کنعانی مقدم فعال اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه ۷۷ اصلاح طلب درباره آشوب‌های اخیر و تکذیب این نامه توسط برخی کسانی که نامشان در ذیل آن نامه بود، گفت: مردم حرف اول و آخر خود را در راهپیمایی بزرگ بر ضد اشرار و در حمایت از جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با رهبری بیان کردند و به نظر این پیام کاملاً روشنی برای احزاب، گروه‌ها، نخبگان، شخصیت‌ها و حتی سیاسیونی است که همیشه فقط غُر می‌زنند، زیرا همیشه از مردم عقب هستند و سعی دارند از هر اتفاقی تابلویی تبلیغاتی برای خودشان درست کنند.

او ادامه داد: بیاناتی که گاهی درباره محکومیت نیروی انتظامی یا در دفاع از اقدامات اشرار می‌شنویم بیش از هرچیز حاکی از عقاید سیاسیونی است که نشخوارکننده تبلیغات سیاسی رسانه‌های ضدانقلاب هستند و به این دلیل که از قافله توسعه سیاسی کشور دور افتاده‌اند اظهارنظرهایی می‌کنند که با واقعیت تطبیق ندارد و به وسیله آن به دنبال ایجاد فضای تبلیغاتی برای خودشان هستند.


بیشتر بخوانید: تکذیب نامه اخیر اصلاح طلبان توسط برخی از امضاکنندگان/ آیا تاج زاده جعل امضا کرده است؟!


کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: معتقدم که پاسخ مردم در راهپیمایی بهترین جواب بود و نشان داد که تلاش دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده‌اند و نتوانستند در بین ملت و حاکمیت جدایی ایجاد کنند.

فعال اصولگرا بیان کرد: من در ارتباط خود با تمامی احزاب نظیر اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و مستقلین همواره شاهد بودم که  تمام آنها در حمایت  از نظام جمهوری اسلامی و در تایید مقابله با آشوبگران در سایت‌های خود صحبت و بیانات خود را در این باره در روزنامه‌ها چاپ کردند.

کنعانی مقدم در پایان تاکید کرد: پس اگر آقای تاج‌زاده چنین بیانیه‌ای را منتشر کردند که من حتی به امضاهای آن هم شک دارم، در اصل به دنبال ماهی‌گیری از آب گل الود هستند تا در انتخابات آینده آرای خاکستری را به سمت خود جذب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
چی بگم واقعا
آخرین اخبار