توییتر حساب‌های غیر فعال را حذف می‌کند

شرکت توییتر اعلام کرد در راستای ایمن سازی محیط توییتر قصد دارد حساب‌های غیرفعال را حذف کند.

توییتر حساب‌های غیر فعال را حذف می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌‎رود و به صورت روزانه کاربران جدید زیادی در این شبکه اجتماعی عضو می‌شوند. اما بسیاری از حساب‌های فعلی موجود در توییتر، صرفا ساخته شده‌اند و از آن‌ها استفاده نمی‌شود؛ در همین راستا شرکت توییتر قصد دارد حساب‌های غیر فعال ساخته شده در این شبکه را حذف کند. ظاهرا توییتر به آدرس ایمیل وارد شده در حساب‌هایی که ۶ ماه از غیر فعال بودن آن‌ها می‌گذرد، ایمیلی مبنی بر حذف آن حساب‌ها ارسال خواهد کرد و پس از گذشت زمانی مشخص، حساب آن‌ها حذف خواهد شد.

توییتر حساب‌های غیر فعال را حذف می‌کند

شرکت توییتر در این رابطه اعلام کرده است: شرکت ما متعهد است به ارائه خدمات مناسب و ایمن به کاربران، از همین رو قصد داریم به طور کامل محیط توییتر را از وجود حساب‌های جعلی و غیر فعال پاک کنیم. همچنین از این طریق کاربران ترقیب می‌شوند تا برای فعال ماندن حساب کاربری خود به طور مداوم از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. در حال حاضر مراحل پاک‌سازی محیط توییتر از حساب‌های غیر فعال آغاز شده است، اما به گفته توییتر فرآیند حذف حساب‌های کاربری قرار نیست در یک روز و به طور ناگهانی انجام شود و قرار است به طور مداوم و در چند ماه انجام شود؛ بنابراین کاربرانی که ایمیل حذف حساب را دریافت کرده‌اند نباید نگران حذف شدن ناگهانی حساب خود باشند.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات شخصی هزاران کاربر توئیتر و فیسبوک


توییتر هنوز زمان بازگشت حساب‌های حذف شده را اعلام نکرده است و مشخص نیست روند بازگرداندن حساب‌های حذف شده به چه صورت خواهد بود. همچنین روند حذف شدن حساب‌هایی که به آن‌ها ایمیل زده شده است از ۱۲ دسامبر آغاز خواهد شد. علاوه بر این اگر افراد برای فعال ماندن حساب‌های خود از ربات استفاده کنند، شرکت توییتر به سرعت متوجه خواهد شد و بدون ارسال ایمیل حساب آن‌ها را از شبکه توییتر حذف خواهد کرد.

با این حال برای کسب اطلاعت بیشتر درباره روند حذف شدن حساب‌های توییتر باید تا ۱۲ دسامبر منتظر ماند.

انتهای پیام/

حذف شدن حساب‌های غیر فعال توییتر

برچسب ها: فناوری ، توییتر ، twitter
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۰۹:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
راستی چرا توییتر برای مردم عادی ایران فیلتر و برای وزرا و مسئولین فعال است؟!!
آخرین اخبار