تربیت نیروی انسانی ماهر، تولید دانش جدید وظیفه دانشگاه هاست

ششمین نشست مدیران اداری، مالی و بودجه وتشکیلات منطقه دو آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید باروت کوب زاده رئیس امور مناطق وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در این مراسم به نقش دانشگاه‌ها در تولید علم ودانش در کشور اشاره کرد وگفت: این نشست با هدف بررسی شیوه‌های اجرایی برون رفت از مشکلات مالی در شرایط فعلی، تبیین فرآیندفعالیت‌های حوزه معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری استان‌های شمالی کشور برگزار شد.

او تحریم‌های غرب دربرابر ملت بزرگ ایران را کاملا هدفمند و ظالمانه خواند وافزود: رسالت بسیار مهمی در این برهه زمانی برعهده دانشگاه‌هاست و آن تربیت نیروی انسانی ماهر، تولید دانش جدید وحل مشکلات موجود در راستای فعالیت‌های بین المللی دانشگاه‌های کشور است.

رئیس دانشگاه گیلان نیز به ظرفیت بالای این دانشگاه در آموزش وپژوهش اشاره کرد وگفت: پیش بینی هزینه‌ها بر اساس قیمت تمام شده با توحه به محدودیت منابع وحرکت به سمت دانشگاه نسل سوم از ضروریاتی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

احمد رضی آموزش تخصصی و استفاده از علم ودانش دریکدیگر را امری مهم در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین مطرح کرد و برلزوم همدلی همه دستگاه‌ها برای خنثی کردن توطئه استکبارجهانی تاکید کرد.

لازم به ذکر است این نشست با حضورمدیران مالی و بودجه ۸ دانشگاه و ۲ پارک علم و فناوری از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ

بررسی شیوه‌های اجرایی برون رفت از مشکلات مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.