معاون عمرانی استانداری فارس مطرح کرد؛

تکمیل آزاد راه شیراز - اصفهان با بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: برای تکمیل آزاد راه شیراز - اصفهان به هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی کوچی معاون عمرانی استانداری فارس اظهار کرد: آزاد راه شیراز - اصفهان به طول ٢٢٢کیلومتر به عنوان بزرگ‌ترین طرح آزاد راهی در دست اجرای کشور ٧۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اهمیت و تاثیر آن جزو طرح‌های اولویت دار دولت است.

او افزود: با ساخت این آزاد راه بیش از ١٣٠ کیلومتر از مسیر فعلی شیراز - اصفهان کاسته و در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.

معاون عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: تاکنون هزار و ۵٠٠ ‪میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است‬‬.

رضایی با بیان اینکه برای تکمیل این طرح هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است، افزود: با توجه به اهمیت این طرح، تامین منابع مالی از مسیر‌های مختلف در دست انجام است.

معاون عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه استفاده از سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع به عنوان شریک سرمایه‌گذاری، استفاده از منابع دولتی و بانکی از جمله روش‌های تامین مالی برای این طرح است، اظهارداشت: در صورت تامین اعتبارات، این طرح سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی با اشاره به اینکه این آزاد راه در ادامه به یکی از استان‌های جنوبی هرمزگان یا بوشهر وصل می‌شود، بیان کرد: آزاد راه شیراز – اصفهان، نخستین طرح آزاد راهی استان فارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تکمیل آزاد راه شیراز - اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار