رئیس سازمان برنامه و بودجه:

کشور را با وجود تمام فشار‌ها با آرامش اداره می‌کنیم/توزیع ۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان برای معیشت خانوار‌ها

نوبخت گفت: با وجود تمام مضایق و فشارها کشور را با آرامش اداره می کنیم.

کشور را با وجود تمام فشار‌ها با آرامش اداره می‌کنیم/توزیع  ۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان برای معیشت خانوار‌هابه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور  در آیین گرامیداشت واپسین روز هفته بسیج با عنوان "بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی" در جمع بسیجیان این سازمان ، تصریح کرد: دشمن هر بار در یک جبهه شکست می‌خورد، جبهه جدیدی را می‌گشاید و این بار تهاجم خود را به شکلی خشن و غیرانسانی آغاز کرده و کار به‌جایی رسیده است که حتی واردات دارو و مواد غذایی را هم از ما و مردم کشور دریغ می‌کنند.

نوبخت با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور قرارگاه پشتیبانی بسیج است، اظهار داشت: این سازمان در تمام جبهه‌ها حضور دارد و پشتیبانی باید بکند تا لشکر اسلام بهتر بتواند کشور را اداره و حفاظت کند.

وی افزود: در شش روز نخست ماه، هیچ دستگاه یا نهادی را نمی‌توان سراغ گرفت که حقوق آبان را دریافت نکرده باشد و ما در چند روز گذشته در حدود دو هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان برای تقویت معیشت مردم بین خانوار‌ها توزیع کردیم و این عدد بسیار قابل توجهی است.


بیشتر بخوانید: افراد متقاضی دریافت یارانه معیشتی به سامانه وزارت رفاه مراجعه کنند/ کشور از خطر واردات بنزین مصون ماند


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برنامه اصلاح ساختار در همین شرایط خاص کشور مهیا و تدوین شد، گفت: این سازمان نقش حساس و بسیجی خود را ایفا کرد و ما به‌رغم تمام مضایق و فشار‌ها کشور را با آرامش اداره می‌کنیم.

نوبخت تصریح کرد: این سازمان در واقع قرارگاه آرام‌بخش اداره کشور است و ما در تمام شرایط و دشواری‌ها، رشد و توسعه کشور را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
من که بچه هام همه بیکارن بعد چرا به من تعلق نگرفت خدا به دادمابرس ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
بااین تورم این چندل غازجوابگوی مردم نیست بعدازگرانی بنزین چند درصد اجناس بالارفت حق مردم کمه این یارانه وکمک معشیتی
-
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
یعنی بی خبری؟
آخرین اخبار