وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

فرهنگیان به گوش باشند؛ خبرهای خوشی برای بیمه تکمیلی در راه است

حاجی میرزایی گفت: برای بیمه تکمیلی فرهنگیان تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم تا خبر‌های خوشی را در آن مورد بشنویم.

جایگاه معلمبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی رفاهی منطقه پنج با گرامیداشت "هفته بسیج" اظهار کرد: معلمی غنی‌ترین شغل است، اگر این چنین نبود خداوند پیغمبران را برای شغل دیگری می‌فرستاد بنابراین این شغل، شغلی با شرافت و غنی است.

او ادامه داد: قلمرو معلمی دنیا و آخرت است و آنچه در دنیا داریم بیش از هر کس دیگر، مرهون نقش‌آفرینی معلم است و اگر نقشی به درستی ایفا شود، پایدارترین نقش هستی است.

حاجی‌میرزایی یادآوری کرد: طبق وعده‌؛ رتبه بندی معلمان را تصویب کردیم  تا گامی در جهت احترام به ساحت معلم باشد. برای مسکن معلمان هم توافقاتی با وزارت راه و شهرسازی داشتیم، همچنین برای بیمه تکمیلی هم تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم تا خبر‌های خوشی را در آن مورد بشنویم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ساماندهی نیروی انسانی هماهنگی کردیم که ورود ما به سال تحصیلی جدید با کیفیت باشد.
بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان/ میزان افزایش حق بیمه هنوز مشخص نیست

کاستی‌های گذشته جایگاه معلم را تضعیف کرد

حاجی میرزایی با تاکید بر جایگاه معلم گفت: مجموعه کاستی‌ها در طی زمان‌های گذشته باعث شده است که این جایگاه رفیع در اندازه‌های واقعی مشاهده نشود؛ باید تلاش کنیم این جایگاه واقعی و مطلوب باشد تا آینده‌ای درخشان‌تر برای معلمان بسازیم.

در این مراسم مرکز آموزشی – رفاهی منطقه ۵ پایتخت با زیربنای ٣هزار متر مربع و تأمین اعتبار ٣٠ هزار میلیارد ریال با ١٠۵ تخت و ۴١ سوئیت افتتاح شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار