دستگیری ۲۵ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۲۵ تن از عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در ناآرامی‌های اخیر در سیرجان خبر داد.

دستگیری ۲۵ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات سیرجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح شهر سیرجان شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت.
او تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده، ۲۵ تن از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات که ۵ نفر از آنان زن هستند را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی، متهمان را در عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: اشرار و اراذل و اوباش دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و تخریب اموال عمومی زده بودند با تغییر چهره قصد پنهان کردن هویت خود را داشتند که پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کردند.

ناظری از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار