مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد؛

ساماندهی پلاک‌های معابر پایتخت تا انتهای سال جاری

ضرغامی گفت: پلاک و تابلو‌های معابر پایتخت تا پایان سال ۹۸ ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی پلاک‌های معابر پایتخت تا انتهای سال جاریبرزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح اجرای طرح یکسان سازی و ساماندهی پلاک‌های معابر شهری گفت: موردی که همواره در تردد از معابر پایتخت به چشم می‌آید پلاک و نشان‌های معابر است که امروز به صورت بسیار نامرتب و بهم ریخته موجب از بین رفتن زیبایی بصری شهر شده اند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که بسیاری از پلاک‌های معابر کهنه و یا به وسیله دیگر اشیاء از دید پنهان و پوشانده شده اند، افزود: هدف ما با اجرای این طرح این است تمام پلاک‌های معابر شهری را ساماندهی کنیم و وضعیت امروز آن را به نوعی مطلوب کنیم و برای این کار نیز چارچوب مشخصی تعریف کردیم.

ضرغامی در پاسخ به این سوال که مجری این طرح چه ارگانی است، بیان کرد: این طرح به پیشنهاد و کار کارشناسی شده سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با همکاری مناطق شهرداری ها انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که اجرای این طرح در چه بازه زمانی انجام می‌شود، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا پایان سال جاری اجرای این طرح (ساماندهی و یکسان سازی پلاک‌های معابر شهری) را به سرانجام برسانیم.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران کار نظارت بر اجرای استاندارد طرح را انجام می‌دهد و اجرای آن به عهده مناطق است.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از تکمیل پروژه فلکه دوم نیرو هوایی 


ضرغامی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای این طرح (ساماندهی و یکسان سازی پلاک‌های معابر شهری) به صورت جامع انجام می‌شود و یا مانند طرح یکسان سازی تابلو‌های صنفی نیمه کاره رها می‌شود، گفت: اجرای این طرح با طرح یکسان سازی تابلو‌های مغازه‌های پایتخت متفاوت است، زیرا در آن طرح ما باید نظر اصناف را جلب می‌کردیم و شهرداری نیز نتوانست این امر را به سرانجام برساند و ما امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود تا پایان سال ۹۸ طرح یکسان سازی تابلو‌های معابر پایتخت را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

بسیاری از پلاک های معابر وضعیت نامناسبی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار