نخست‌وزیر انگلیس: قصد ندارم تعداد فرزندانم را لو دهم

بوریس جانسون در چند روز مانده به انتخابات زودهنگام انگلیس گفت قصد ندارد تعداد فرزندانش را لو دهد و ترجیح می‌دهد آن‌ها وارد جریان انتخابات نشوند.

نخست وزیر انگلیس: قصد ندارم تعداد فرزندانم را لو دهمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، در آستانه انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشور امروز گفت قصد ندارد بگوید چند فرزند دارد.

جانسون که زندگی پر رفت و آمدی از حضور زنان داشته است در این خصوص گفت قصد ندارد بگوید دارای چند فرزند است و «آن‌ها را وارد جریان انتخابات آتی ۱۲ دسامبر» نخواهد کرد.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با تاکید بر آنکه فرزندانش را دوست دارد گفت نمی‌خواهد در این خصوص اظهار نظر کند. او گفت: «عاشق فرزندانم هستم، اما آن‌ها در این انتخابات فعالیت ندارند و من هم در این خصوص اظهار نظری نخواهم کرد.»

جانسون که بنا به نوشته رویترز زندگی رنگارنگ رمانتیکش در گذشته توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود در ادامه افزود: «نمی‌خواهم آن‌ها را وارد جریانات این انتخابات کنم.»

نخست وزیر ۵۵ ساله انگلیس که سال گذشته از یکی از همسرانش جدا شد و اکنون به همراه «کری سایموندز» در شماره ۱۰ داوونیگ استریت زندگی می‌کند در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد باز هم بچه‌دار شود گفت: «قصد ندارم در این خصوص به گفت‌وگو بپردازم.»

قرار است در ۱۲ سپتامبر انتخابات زودهنگام پارلمانی در انگلیس برگزار شود. در ۱۷ اکتبر، لندن و اتحادیه اروپا پس از مذاکرات طولانی سرانجام به توافق جدید بر سر برگزیت رسیدند، اما این توافق با مقاومت شدیدی از سوی پارلمان مواجه شد و پس از سه دور رای‌گیری ناموفق، بوریس جانسون تصمیم به انحلال پارلمان و برگزاری زودهنگام انتخابات گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار