مایکروسافت در تدارک مراسم عرضه کنسول ایکس‌باکس Scarlett

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد با روش‌هایی خاص مراسم رونمایی و معرفی کنسول بازی جدید خود را جذاب سازد.

مایکروسافت به دنبال هرچه جذاب‌تر ساختن عرضه کنسول ایکس‌باکس Scarlett ////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عاشقان دنیای بازی‌های رایانه‌ای از مدت‌ها پیش در انتظار جدیدترین نسل کنسول بازی ایکس‌باکس با نام Xbox Scarlett هستند. حال شرکت سازنده این کنسول یعنی مایکروسافت درصدد است تا با روش‌های مختلف مراسم رونمایی و معرفی و هم‌چنین عرضه این بازی را جذاب‌ سازد.


بیشتر بخوانید: عدم پشتیبانی نسل بعدی ایکس باکس از هدست‌های VR


صنعت بازی‌هار رایانه‌ای در سال‌های اخیر با تحولی شگرف در زمینه کیفت عناوین و دستگاه‌های تولید در شرکت‌های بزرگ همراه بوده است. از جمله دستگاه‌هایی دارای محبوبیت چشمگیری در بین عاشقان دنیای گیم است و میلیون‌ها دستگاه از آن‌ها در کشورهای مختلف به فروش رسیده، کنسول‌‎های بازی است. در میان کنسول‌های بازی موجود در بازار دو دستگاه پلی‌استیشن و ایکس‌باک شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین کنسول‌های بازی هستند. مایکروسافت به دنبال هرچه جذاب‌تر ساختن عرضه کنسول ایکس‌باکس Scarlett

کنسول بازی ایکس‌باکس Scarlett گیمرها را به شگفتی وامی‌دارد

دلایل متعددی برای برتری ایکس‌باکس و پلی‌استیشن نسبت به سایر کنسول‌های بازی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به رابط کاربری مناسب، حافظه ذخیره‌سازی قابل توجه و کیفیت گرافیکی بالااشاره کرد. هرچند در سال‌های پس از تولید نسل‌‎های متفاوت این کنسول‌ها، شرکت‌های سونی و مایکروسافت در زمینه فروش و جذب مشتری برای این دستگاه‌ها دچار مشکلاتی نیز شدند ولی هردو شرکت همواره روندی صعودی و پرسود را تجربه کرده‌اند. 

هرچه به روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی و زمان معرفی کنسول بازی جدید مایکروسافت(Xbox Scarlett) و سونی(Play Station 5) نزدیک‌تر می‌شویم، میزان هیجان گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای برای مشاهده و آگاهی از خصوصیات این بازی‌ها بیشتر می‌شود. یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در مورد کنسول جدید این شرکت گفت: "ایکیس‌باکس اسکارلت همه طرفداران شرکت ما را غافلگیر خواهد کرد. این کنسول میراث سال‌ها رشد فناوری در مایکروسافت است."

مایکروسافت به دنبال هرچه جذاب‌تر ساختن عرضه کنسول ایکس‌باکس Scarlett

هر چند هنوز هیچ‌کس نمی‌داند کنسول بازی Xbox Scarlett از چه طراحی برخوردار است و به چه سخت‌افزارهایی مجهز شده است ولی بدون شرکت مهندسان مایکروسافت برای رقابت هرچه بهتر و بیشتر با سونی دستگاهی قدرتمند را به کاربران عرضه می‌کند. طرافداران ایکس‌باکس حالا باید منتظر تجربه هیجان در مراسم رونمایی از Xbox Scarlett و هم‌چنین هنگام بازی با این کنسول باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار