کاپیتان تیم ملی واترپلو:

مبلغ قرارداد لیگ واترپلو پایین است/ بازیکنان کار کردن را به حضور در تیم ملی ترجیح می دهند

حامد ملک خانبانان گفت:مبلغ قراردادی بازیکنان واترپلو با تیم هایشان در لیگ بسیار پایین است.

مبلغ قرارداد لیگ واترپلو پایین است/ بازیکنان کار کردن را به حضور در تیم ملی ترجیح می دهندبه گزارش حامد ملک خانبانان کاپیتان تیم ملی واترپلو خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مشکلات مالی به غیر از فوتبال برای تمام رشته‌های ورزشی وجود دارد. برخی بازیکنان واترپلو به دلیل مشکلات مالی تیم ملی را کنار گذاشتند و بازیکنانی هم که در تیم ملی باقی ماندند فقط به خاطر عشق به واترپلو است. رقم قرارداد لیگ واترپلو بالا نیست، اما با صحبت‌هایی که با رضوانی رئیس فدراسیون  داشتیم کمک هزینه‌هایی به بازیکنان ملی پوش می‌شود.

او گفت: طبق تلاش‌های فدراسیون و پشتکار ملی پوشان قرار است تیم ملی با تمام توان خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شرکت کند. در این دوره کمی تیم تحلیل رفته، اما بازیکنان جوانانی در تیم ملی حضور دارند. همچنین وزارت ورزش مبنای حقوق برای بازیکنان ملی پوش در نطر دارد، اما مبلغ آن بسیار کم است.  

کاپیتان تیم ملی واترپلو عنوان کرد: بازیکنان ترجیح می‌دهند به جای حضور در تیم ملی کار کنند. در کنار فعالیت در کار در لیگ واترپلو هم حضور داشته باشند. خیلی از واترپلوییست‌ها تمایلی به حضور در تیم ملی ندارند. ۹۰ درصد بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند  با غیرتشان پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

او در پایان اظهار کرد: در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان فقط یک تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه پیدا می‌کند. رقابت سخت و تنگاتنگی بین کشور‌های آسیایی وجود دارد که البته تیم ژاپن به خاطر میزبانی به المپیک راه یافته است.


 بیشتر بخوانید: تمرینات شبا‌نه‌روزی تیم‌ملی واترپلو در کره‌جنوبی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی واترپلو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.