نگرانی از ایمنی بدنه وانت الکتریکی تسلا

خودروساز بزرگ استرالیایی از میزان مقاومت بدنه وانت الکتریکی تسلا ابراز نگرانی کرد.

نگرانی از ایمنی بدنه وانت الکتریکی تسلابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران چند شرکت خودروساز بزرگ استرالیایی نسبت به میزان مقاومت و ایمنی بدنه و شیشه‌های وانت الکتریکی تسلا(Cybertruck) ابراز نگرانی کردند. حتی گروهی از کارشناسان خطر را فراتر از صحبت دانسته و گفتند بر خلاف تبلیغات انجام گرفته از سوی تسلا، راننده و سایر سرنشینان در حین سفر با این Cybertruck به صورت  بالقوه‌ای در معرض آسیب قرار دارند.


بیشتر بخوانید: استقبال مناسب خریداران از وانت الکتریکی تسلا


جیمز گودوین مدیر یکی از موسسه‌های مطرح فعال در حوزه ایمنی بزرگراه‌ها گفت: "شکل و بدنه استیل وانت الکتریکی تسلا می‌تواند برای سایر خودروهای در حال حرکت در جاده خطرناک باشد." البته مدیران تسلا به این گونه صحبت‌های مقامات استرالیایی واکنش نشان داده و گفتند: "تمامی محصولات تسلا با دقت تمام موارد ایمنی را اولویت‌بندی کرده و برای خودروهای دیگر و عابران پیاده هیچ‌گونه مشکلی را ایجاد نمی‌کنند."

نگرانی از ایمنی بدنه وانت الکتریکی تسلا

نگرانی از ایمنی بدنه وانت الکتریکی تسلا

تسلا در تلاش برای اثبات کارایی Cybertruck

با توجه به صحبت‌های مطرح شده در مورد کامیون الکتریکی تسلا برخی از مشتریان و علاقه‌مندان به خرید این اتومبیل در آینده دچار تردید شدند. اگرچه خودروهای خودران و هوشمند تسلا تا کنون حادثه خطرناک و دارای صدمات جانی را ایجاد نکرده‌اند ولی با توجه به وجود خاطره تلخ از حادثه مرگبار اتومبیل خودران اوبر نگرانی‌های زیادی از دیده نشدن عابران پیاده به وسیله وانت الکتریکی تسلا نیز وجود دارد . 

نگرانی از ایمنی بدنه وانت الکتریکی تسلا

اطلاعات منتشر شده از تسلا در مورد Cybertruck نشان می‌دهد که این وسیله نقلیه در صورت بروز تصادف تقریبا تمام ضربه وارده به بدنه را دفع می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا کمترین میزان آسیب به سرنشینان خودرو وارد شود. نکته خاص دیگر در مورد این خودرو شیشه‌های ضدضربه و نشکن آن است که با وجود موفق نبودن آزمایش آن‌ها در مراسم رونمایی ولی در تمامی تست‌ها فنی پیش از مراسم نتایجی چشمگیر را از خود نشان داده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار