هدف بسیج حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن

نماینده و بازرس ویژه استاندار گفت : هدف بسیج را حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«جعفر همتی» نماینده و بازرس ویژه استاندار از همه بسیجیان این حوزه برای برقراری امنیت و اقتدار بیشتر نظام در مواجهه با اشرار طی هفته گذشته تشکر می‌کنیم.

او گفت : هر جایی که به حضور بسیجیان برای اقتدار و بالندگی هر چه بیشتر نظام در تمامی صحنه‌ها نیاز بوده این عزیزان با دلبستگی و تعصب برای انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثارگری کرده اند.

مشاور استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۲۰۹ نفر کارمند بسیجی در استانداری داریم که ۶۰ درصد از این تعداد عضو بسیج فعال هستند، افزود:در مجموع این حوزه که شامل دیگر ادارات و کارخانجات می‌شود ۸۱۰ نفر عضو آن هستند که این عزیزان همواره برای دفاع از انقلاب و نظام عمل می‌کنند.

همتی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارآفرینان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکات و تذاکراتی مهم از جمله آمادگی کامل برای حضور در میادین سخت و نیمه سخت، تقویت ارتباط با مساجد، داشتن راهبرد و تاکتیک و غافگیرنشدن از دشمن داشتند که ما باید به این نکات توجه ویژه داشته باشیم.

او با بیان اینکه وظیفه بسیجیان دفاع ابدی از نظریه انقلاب اسلامی است، افزود: در این گام دوم به موضوعاتی همچون مدیریت جهادی، اعتقاد به اصل ما می‌توانیم، ایستادگی در مقابل زورگویان، معنویت، اخلاق، علم و پژوهش، استقلال و آزادی و عزت ملی توجه شده که همه موظف به مطالعه دقیق این گام دوم انقلاب هستیم.

نماینده و بازرس ویژه استاندار با بیان اینکه بسیج نهادی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با هدف نگهبانی از انقلاب اسلامی است، گفت: مکتبی بودن، اطاعت از ولایت فقیه، اخلاق، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی از جمله خصایص بسیجیان است .

 

 

انتهای پیام/د

برقراری امنیت و اقتدار بیشتر نظام در مواجهه با اشرار

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار