تربت حیدریه بر بام گلبال استان ایستاد

دور چهارم و نهایی رقابت‌های لیگ گلبال مردان خراسان رضوی در حالی به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد که گلبالیست‌های این شهرستان با کسب ۲۷ امتیاز سکوی نخست مسابقات را به خود اختصاص دادند.

تربت حیدریه بر بام گلبال استان ایستادمجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ گلبال مردان استان که با شرکت ۸ تیم از فروردین  امسال آغاز شده بود عصر (جمعه) با قهرمانی تیم‌گلبال تربت حیدریه در سالن شهید جلیلی این شهرستان پایان یافت و تیم‌های امید مشهد و هیأت گلبال خراسان رضوی نیز بترتیب با ۱۸ و ۱۳ امتیاز بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

او افزود: مشهد با ۳تیم و گناباد، نیشابور، سبزوار، خواف و تربت حیدریه، ۸ تیم حاضر در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ گلبال مردان خراسان رضوی بودند.

محمود باقرزاده رئیس هیئت نابینایان و‌کم بینایان خراسان رضوی نیز در آیین اختتامیه این مسابقات که با تجلیل از تیم‌های برتر همراه بود، ضمن مطلوب ارزیابی کردن میزبانی تربت حیدریه گفت: ورزش نابینایان و کم بینایان در خراسان رضوی روندی رو به رشد را طی می کند و حضور فعال هیئت شهرستان‌ها در رقابت‌ها مؤید این موضوع است و امیدواریم در آینده نزدیک گلبالیست‌های این استان روی سکوی کشوری قرار گیرند.

انتهای پیام//ح.م



تربت حیدریه قهرمان لیگ گلبال خراسان رضوی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.