آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه مازندران صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ثبت نام نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۰ آذر ماه در ۹ حوزه انتخابیه شامل بهشهر، ساری، قائمشهر، آمل، بابل، نور، بابلسر، نوشهر و تنکابن آغاز شد.

او با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان از ۸ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ انجام می‌شود، افزود: داوطلبان می‌توانند علاوه بر حوزه‌های ۹ گانه شهرستانی در وزارت کشور نیز ثبت نام کنند.

حسن نژاد زمان ثبت نام نامزد‌ها را از تا ۱۶ آذر ماه اعلام کرد و گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی از هفدهم آذر شروع می‌شود و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه ۲۷ آذر ماه نیز مراتب رد صلاحیت را به داوطلبان ابلاغ می‌کنند و داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی هیات‌های اجرایی رد شده باشد از ۲۸ آذر تا دوم دی ماه فرصت دارند، شکایت خود را به هیات‌های نظارت استان ارسال کنند.

رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران افزود: هیات‌های نظارت نیز پس از بررسی صلاحیت‌ها نظرشان را ۲۱ دی ماه به فرمانداری‌ها اعلام خواهند کرد.

حسن نژاد گفت: فرمانداران حوزه‌های انتخابیه از ۲۲ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه فرصت دارند تا مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان را به آن‌ها ابلاغ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: تمامی تمهیدات لازم برای ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه فراهم شده است.

انتهای پیام/س

ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار