ماراتن سخت تیم ملی فوتسال در رقابت‌های ۳ جانبه مشهد

مسابقات فوتسال ۳ جانبه مشهد امروز به صورت رسمی با بازی تیم ملی کشورمان برابر اسلواکی در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال ۳ جانبه مشهد از امروز به طور رسمی با بازی دو تیم ملی ایران و اسلواکی از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهید بهشتی آغاز می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۳ تیم ملی ایران، اسلواکی و بلاروس قرار است طی ۴ روز برگزار شود. ابتدا قرار بود تیم‌های ملی اوکراین و کویت در این مسابقات حاضر شوند، اما بنا به دلایلی از شرکت در این مسابقات انصراف دادند.


بیشتر بخوانید: آقای گل فوتسال ایران در صدد کسب جایزه برترین بازیکن سال آسیا/ آقای گل به هنگ کنگ می‌رود؟


اوکراینی‌ها به خاطر همگروهی با تیم ملی بلاروس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از رقابت های مشهد کنار کشیدند. همچنین تیم ملی کویت هم بنا به دلایل شخصی تصمیم گرفتند که در این تورنمنت حضور نداشته باشند. بدین ترتیب این رقابت‌ها با حضور ۳ تیم ایران، اسلواکی و بلاروس برگزار خواهد شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان ۲ دیدار تدارکاتی برابر اسلواکی برگزار کند که اولین رقابت ما با این تیم امروز است و دومین بازی خود را باید روز چهارنشبه برابر اسلواکی برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: هیئت فوتبال خراسان توجه ویژه‌ای روی فوتسال در این شهر دارد / ۲ تیم اروپایی از نظر تکنیک و قدرت در سطح بالایی قرار دارند


طبق برنامه تمامی مسابقات دوستانه ۳ جانبه مشهد راس ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

برنامه کامل رقابت‌های دوستانه ۳ جانبه مشهد:

یکشنبه ۱۰ / ۹ / ۹۸

  • ایران - اسلواکی ساعت ۱۸:۰۰ سالن شهید بهشتی

دوشنبه ۱۱ / ۱۰ / ۹۸

  • اسلواکی - بلاروس ساعت ۱۸:۰۰ سالن شهید بهشتی

سه شنبه ۱۲ / ۱۰ / ۹۸

  • ایران - بلاروس ساعت ۱۸:۰۰ سالن شهید بهشتی

چهارشنبه ۱۳ / ۱۰ / ۹۸

  • ایران - اسلواکی ساعت ۱۸:۰۰ سالن شهید بهشتی

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار