رئیس پژوهشگاه ارتباطات تاکید کرد:

لزوم حضور هنرمندان برای تولید محتوای حوزه کودک در فضای مجازی

رئیس پژوهشگاه ارتباطات در دیداری با هنرمندان بر ضرورت ایفای نقش بیشتر هنرمندان برای تولید محتوای حوزه کودک در فضای مجازی تاکید کرد.

تاکید رئیس پژوهشگاه ارتباطات بر ضرورت حضور هنرمندان برای تولید محتوای حوزه کودک در فضای مجازیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات در دیدار با جمعی از هنرمندان سینما و رسانه ملی با تاکید بر لزوم تولید محتوای مناسب کودکان در فضای مجازی اظهار کرد: به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جشنواره‌ای تحت عنوان کودک آنلاین راه‌اندازی شده است که به تولید محتوای ویژه کودکان در فضای مجازی کمک می‌کند. بر این اساس تداوم و حمایت از کودک آنلاین نیاز به همراهی و حمایت هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر دارد.

او ادامه داد: رها شدن کودکان و نوجوانان در فضای بی حد و مرز مجازی می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری ایجاد کند و بسیاری از والدین نیز دسترسی به محتوای مناسب کودکان خود را ندارند؛ لذا مناسب است که توجه بیشتری به این موضوع صورت پذیرد.

به گفته یزدانیان، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حد توان خود از این موضوع حمایت کرده و می‌کند.

او از جامعه هنری خواست نگاه تولیدات این عرصه صرفا کسب درآمد نباشد و موضوع فرهنگ‌سازی به ویژه در حوزه استفاده از فضای مجازی در تولیدات هنری بیشتر در نظر گرفته شود. در این جلسه هنرمندان نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. سیدجواد هاشمی از بازیگران و هنرمندانی که چندی است بیشتر در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند نیز گفت: تولید محتوای کودک و نوجوان باید در عین انتقال مفاهیم فرهنگی و ارزشی، نشاط آفرین و شادی آور باشد تا میزان پذیرش در کودکان افزایش یابد.

همچنین در این جلسه مقرر شد با هماهنگی روابط عمومی وزارت ارتباطات، هنرمندان حاضر نیز بازدیدی از فرآیند اجرایی کودک آنلاین داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار