برگزاری نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید

نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید در نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه برگزار می‌شود.

آغاز برگزاری نمایشگاه تلکام با شیوه ای جدید از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کردند:

با حمایت همه جانبه‌ وزارتخانه‌های ارتباطات و صنعت، صندوق نوآوری و شکوفایی و پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و اپراتور‌ها و مدیریت بخش خصوصی، نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید از ۲۶ آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد که تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت علاوه بر فعالیت نمایشگاهی نشست‌های تخصصی کسب‌و‌کار، دستاورد‌های فناوری ICT از تلکام سال قبل تا تلکام امسال رونمایی خواهد شد.

میز تخصصی تعمیق ساخت داخل صنعت مخابرات و تبادل قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌های همکاری بین اپراتور‌ها و واحد‌های تولیدی و فنی مهندسی نیز همزمان با تلکام تشکیل خواهد گردید.

بازدید از این نمایشگاه که در کنار نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری و همچنین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برگزار می‌شود را به نهاد‌های حاکمیتی، اهل علم و صنعت و کسب‌وکار‌های فناورانه و نوآورانه توصیه می‌نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار