معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان گفت: شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان تشکیل شده است.

شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان تشکیل شده استدارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در فرآیند انتخابات اقدامات پیشگیرانه‌ای قبل و بعد و حین انجام می‌شود و در حال حاضر با ثبت نام حدود ۱۰ نفر در این انتخابات، اقدامات پیشگیرانه معطوف به آن‌ها است.

او افزود: اقدامات پیشگیرانه در خصوص اشنایی این افراد با قوانین و آشنایی با جرائم دوره‌های گذشته در استان و استفاده نکردن از اموال دولتی و عمومی انجام می‌شود.

دارینی تصریح کرد: از جمله اقدامات پیشگیرانه دیگر گوشزد کردن بی طرفی مسئولان و عدم خرید و فروش رای است که گوشزد می‌شود تا مانند گذشته انتخاباتی سالم در استان برگزار شود

دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخابات استان گفت: در کل استان شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی مشخص شده و تعامل و همکاری خوبی را با مجریان انتخابات در استان دارند.

حجت الاسلام عربی رئیس دفتر هئیت نظارت بر انتخابات استان در این جلسه گفت: لازمه یک انتخابات سالم عدم انجام تخلف در آن است و این امر نیاز به هوشیاری همه دارد و همه‌ی مجریان برگزاری انتخابات مسئول این امر هستند.

او افزود: انتخابات سالم باعث اعتماد مردم به مسئولان و حضور پر شور در انتخابات می‌شود و این حضور حداکثری بر عهده‌ی مجریان انتخابات است.

انتهای پیام / ن

برگزاری یک انتخابات سالم نیاز به هوشیاری همه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.