رئیس اتاق اصناف تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کمبودی در اقلام شب یلدا نداریم/ شناسایی ۷ درصد واحد های صنفی متخلف

فراهانی گفت: کمبودی در عرضه اقلام مورد مصرف در شب یلدا نداریم و قیمت‌ها بصورت شبانه روزی کنترل می‌شوند.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اقلام مورد مصرف در شب یلدا اظهار کرد: کمبودی در عرضه اقلام مورد مصرف در  شب یلدا نداریم و قیمت‌ها بصورت شبانه روزی کنترل می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه از شناسایی تعداد واحد‌های متخلف خبر داد و تصریح کرد: طبق آماری که  در اختیار ما و سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است، متاسفانه ۶ تا ۷ درصد واحد های صنفی متخلف شناسایی شده اند که برای آنها پرونده  تشکیل شده است؛ البته برای بار اول به آن‌ها تذکر داده و در صورت تکرار مغازه آن‌ها را پلمپ می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: سازمان صمت آماده ارائه شکر به تمام تعاونی‌ها است 


به گفته نوده فراهانی، این میزان تخلفات رشدی نداشت است.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه نرخ بنزین بر حمل و نقل تاثیرگذار است، تصریح کرد: درست است که بنزین ۵۰ درصد گران شد؛ اما این امر بدین معنا نیست که یک کسبه یا واحدصنفی بخواهد بدلیل حمل بار، کالای خود را گران تر بفروشد.

نوده فراهانی در پایان گفت: طی این هفته قرار شده است به سهمیه سوخت حمل و نقل وانت بارهای میادین میوه و تره بار ۱۰۰ لیتر بنزین اضافه شود. این امر موجب می‌شود که به مردم فشاری وارد نشود.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی در بازار اقلام اساسی همواره وجود دارد، اظهار کرد: اگر افراد افزایشی در نرخ  اقلام دیدند می توانند با سامانه ۱۲۴ که بصورت آنلاین پاسخگوی مردم است تماس بگیرند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار