جانشین سپاه ناحیه مهران بیان کرد؛

سپاه و ناجا دو نیروی حافظ نظم ودستاورد‌های آن

جانشین سپاه ناحیه مهران گفت:سپاه وناجا به عنوان دونیروی حافظ نظم ودستاورد‌های آن، ایجادکننده امنیت در کشور هستند.

سپاه و ناجا دو نیروی حافظ نظم ودستاورد‌های آن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ روح الله زیدی جانشین سپاه ناحیه مهران درجمع کارکنان انتظامی شهرستان مهران گفت: سپاه وناجا به عنوان دونیروی حافظ نظم ودستاورد‌های آن، ایجادکننده امنیت درکشور هستند که با بهره گیری از رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا ازتمامی ظرفیت‌ها وامکانات برای استمرار وثبات این اصل مهم استفاده می‌کند.

او افزود:رویکرد ناجا علاوه بر برخورد قاطع با هنجارشکنان جامعه، رویکردی نرم و پیشگیرانه ازجرایم دارد که این روش، افزایش مشارکت با پلیس و اعتماد آن را به همراه خواهد داشت.

سرهنگ زیدی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های پلیس و سپاه وسیع و گسترده است، افزود: ما این آمادگی را داریم که در موضوعات مختلف در کنار مجموعه نیروی انتظامی باشیم.

او با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی گفت: اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها نشان از سختکوشی، تلاش و مجاهدت بیش ازحد این کارکنان دارد که برقراری نظم و امنیت مطلوب یکی از این نشانه هاست.

جانشین سپاه ناحیه مهران عنوان کرد: نیرو‌های مسلح، هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می‌توانند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مستمر ثمر بوده و امنیت و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.