نفوذ سامانه ناپایدار بارشی جدید به استان اصفهان از روز پنج شنبه

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:از اواخر روز پنج شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی جدید به استان اصفهان در روزهای جمعه تا اواسط هفته آینده بارش برف و باران را به ویژه در نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت امواج ناپایدار در استان تا پایان امروز اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های متناوب برف و باران و مه آلودگی خواهد بود.

او افزود: احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها در روز چهارشنبه به سبب تدوام ناپایداری‌های جوی وجود ندارد و کیفیت هوا در وضعیت سالم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: از اواخر روز پنج شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی جدید به استان در روز‌های جمعه تا اواسط هفته آینده بارش برف و باران را به ویژه در نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

عزتیان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، افزود: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

او اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار