سارقان موتورسیکلت‌های خزانه دستگیر شدند

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت بیان داشت: ساعت ۱۴:۳۰ دهم آذرماه امسال واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۶۰ خزانه هنگام گشت زنی‌های هدفمند در محدوده خیابان اصلی خزانه، رفتار ۲ مرد جانی که در کنار یک دستگاه موتورسیکلت ایستاده بودند، نظر آنان را به خود جلب می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران برای رفع ظن، پلاک انتظامی موتورسیکلت را از سامانه پلیس، استعلام که در استعلام گرفته شده، مشخص می‌شود موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی عنوان کرد: ماموران واحد گشت کلانتری برای بررسی موضوع به متهمان نزدیک، ولیکن هر ۲ متهم به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل گریختند.

جلیلیان تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و هر ۲ سارق پس از گذشت مدتی دستگیر و به سرقتی بودن موتورسیکلت اعتراف کردند.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارق سابقه‌دار موتورسیکلت‌های محله ۱۳ آبان


سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت ابراز داشت: با اعتراف متهمان مبنی بر سرقت موتورسیکلت، هر ۲ سارق به همراه موتورسیکلت سرقتی، به کلانتری خزانه برای تحقیقات پلیسی منتقل شدند.

جلیلیان با بیان اینکه متهمان در کلانتری خزانه به ۳۲ فقره سرقت موتورسیکلت در خیابان‌های چهار راه استانبول، خیابان دستواره، علی آباد و هزار دستگاه اعتراف کردند، اضافه کرد: همچنین متهمان معترف شدند که موتورسیکلت‌های سرقتی را قطعه قطعه کرده و لوازم آن را به تعمیرگاه‌های می‌فروختند تا سود بیشتری را از سرقت به دست بیاورند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی شدند و با دستور قضائی هر ۲ متهم برای شناسایی مال باختگان در اختیار کلانتری ۱۶۰ خزانه قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار