مسی توپ طلایش را به دو خبرنگار مدیون است!

رای دو خبرنگار به لیونل مسی به جای فن دایک، او را برای ششمین بار فاتح توپ طلا کرد.

مسی توپ طلایش را به دو خبرنگار مدیون است!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی شب گذشته در پاریس ششمین توپ طلای دوران بازیگری خود را در حالی کسب کرد که رقبای مانند فیرجیل فن‌دایک و کریستیانو رونالدو داشت.

برنده توپ طلا فرانس فوتبال از زمان جدا شدن از جایزه فیفا، صرفاً با آرای ۱۷۶ خبرنگار منتخب نشریه فرانس فوتبال در سراسر دنیا انتخاب می‌شود. هر خبرنگار می‌تواند پنج نفر را از میان ۳۰ نامزد اولیه انتخاب کند که نفر اول ۶ امتیاز، نفر دوم ۴ امتیاز، نفر سوم ۳ امتیاز و نفرات چهارم و پنجم به ترتیب ۲ و یک امتیاز می‌گیرد.

اکنون جدول رده‌بندی نامزد‌های کسب توپ طلا بر اساس آرایی که به آن‌ها تعلق گرفته، منتشر و مشخص شده که رقابت میان مسی و فن‌دایک خیلی بیشتر از آنچه تصور می‌شد فشرده بوده است. در حقیقت مسی تنها با ۷ امتیاز بیشتر نسبت به مدافع میانی هلندی تیم فوتبال لیورپول موفق به کسب توپ طلا شده است. به این ترتیب اگر تنها دو خبرنگار به جای مسی، فن‌دایک را به عنوان انتخاب اول‌شان معرفی می‌کردند، اکنون این بازیکن ۲۸ ساله قهرمان فصل گذشته اروپا بود که توپ طلا را در ویترین افتخاراتش قرار می‌داد.

 

رده‌بندی ۱۰ بازیکن برتر دنیا در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بر اساس خبرنگاران منتخب نشریه فرانس فوتبال به شرح زیر است:


۱- لیونل مسی ۶۸۶ امتیاز
۲- ویرجیل فان‌دایک ۶۷۹ امتیاز
۳- کریستیانو رونالدو ۴۷۶ امتیاز
۴- سادیو مانه ۳۴۷ امتیاز
۵- محمد صلاح ۱۷۸ امتیاز
۶- کیلیان امباپه ۸۹ امتیاز
۷- آلیسون ۶۷ امتیاز
۸- روبرت لواندوفسکی ۴۴ امتیاز
۹- برناردو سیلوا ۴۱ امتیاز
۱۰- ریاض محرز ۳۳ امتیاز


منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار